Beantwoord

Samsung Galaxy S5 Yahoo installeren

• 17 november 2016
  • 7 reacties
  • 194 Bekeken

Ik heb mijn Galaxy S5 terug gebracht naar zijn fabrieksinstellingen en heb daarna alles keurig terug gezet maar er één ding wat in niet meer kan installeren is email van Yahoo, wat ik ook doe het gaat niet, krijg totaal geen acceptatie
icon

Beste antwoord door Luuk48 19 november 2016, 13:51

Als je een account onder brengt via de Gmail map 5.0 werkt yahoo wel maar laat steken vallen, emails komen traag binnen. Ik heb mijn yahoo mail app er af gehaald en er weer op gezet. Het probleem is verholpen. Yahoo werkt weer perfect heb ik ook al geantwoord op de vragen van T.Mobile.
Bedankt voor alles ik kan weer rustig verder.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luuk,

Balen dat het niet lukt om jouw mail te installeren! Wel zo handig als je die bij de hand hebt op je telefoon. Gebruik je de standaard mail app die op de telefoon staat of de Yahoo mail app? Wat heb je zelf al geprobeerd? Krijg een foutmelding, zo ja welke? Waar gaat het precies fout (tijdens installeren of tijdens instellen van jouw e-mail). Lukt het wel om in te loggen op jouw e-mail via de computer? Kun je eens de stappen doorlopen die in dit topic staan?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Beste,

Als ik deze stappen doorloop staat alles perfect maar als ik een yahoo account aanmaak + wachtwoord dan krijg ik als antwoord geen verificatie met de server. Nu blijkt yahoo met grote
storingen te zitten maar drie dagen geleden werkte alles nog perfect. Ik heb mijn samsung gereset
en sindsdien zit ik met het probleem. Ga ik naar G.Mail 5.0 dan werkt yahoo wel.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luuk,

Erg vreemd zeg.

Zou je kunnen aangeven wat je precies met je laatste zin bedoelt. Op welke manier werkt Yahoo wel?

Ik zie inderdaad dat er meerdere mensen last hebben van een storing bij Yahoo. Kan je jouw e-mails wel inzien als je via een computer of laptop inlogt op je Yahoo mail account? Als dit inderdaad door de storing wordt veroorzaakt dan zullen we moeten wachten tot Yahoo dit heeft opgelost.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Als je een account onder brengt via de Gmail map 5.0 werkt yahoo wel maar laat steken vallen, emails komen traag binnen. Ik heb mijn yahoo mail app er af gehaald en er weer op gezet. Het probleem is verholpen. Yahoo werkt weer perfect heb ik ook al geantwoord op de vragen van T.Mobile.
Bedankt voor alles ik kan weer rustig verder.
Ik heb de app Yahoo voor Android gedownload en ik kan mails binnen krijgen en verzenden. Als je Gmail 5.0 gaat gebruiken en je account Yahoo onderbrengt dan werkt dit trager iz verzenden en ontvangen van mails.
Vanochtend krerg ik de 5 vragen over beoordelingen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luuk,

Wat goed om te horen dat het uiteindelijk toch is gelukt met de Yahoo Mail app! 🙂 Bedankt voor het invullen van de vragen! Laat je het weten als we je nog ergens bij kunnen helpen? We staan voor je klaar!
Het is gelukt en het loopt weer als vanouds
Hartelijk dank en als er nog vragen zijn dan hoor ja dat van me

Reageer