Beantwoord

samsung galaxy s6

• 25 februari 2017
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

mijn telefoon gaat niet meer aan eerst krijg ik het blauwe led lampje en nu het rode led lampje
reageert nergens meer op ook niet op een reset ben in de tmobile winkel geweest en ook daar wisten ze niet hoe het zou komen meneer bood mij aan om hem op te sturen waar ongeveer 110 euro aan kosten zou zitten
dit vindt ik teveel geld voor een oude telefoon te maken aangezien ik over 3 weken mijn abonement kan verlengen hier moet toch een andere oplossing voor zijn #helphelp
icon

Beste antwoord door Serviceweb 25 februari 2017, 13:42

Hoi Jamessss,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Mijn eerste vraag, als je je abonnement gaat verlengen, neem je dan ook een nieuw toestel? Als dit het geval is zou ik voor de komende 3 wekend een andere telefoon regelen en dan over 3 weken kijken wat je online kan kopen (Telefoon + Abonnement).

Is dit niet het geval en wil je alleen je abonnement verlangen, dan heb ik een paar tips voor je: Heb je de knoppen wel lang genoeg en op de juiste manier ingedrukt, zie link, de eerste oplossing onder wipe cache partition.

Als hij bij een wipe cache nog niet opstart kun je nog een master reset doen, staat er ook bij hoe dat moet, je bent wel al je gegevens kwijt bij een master reset.

Wil het dan nog niet lukken kun je de firmware opnieuw proberen te flashen, zie link youtube video.

Ik hoop dat het hiermee lukt en anders misschien toch op optie 1 wachten.
Laat weten hoe het is afgelopen en toch nog een goed weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Jamessss,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Mijn eerste vraag, als je je abonnement gaat verlengen, neem je dan ook een nieuw toestel? Als dit het geval is zou ik voor de komende 3 wekend een andere telefoon regelen en dan over 3 weken kijken wat je online kan kopen (Telefoon + Abonnement).

Is dit niet het geval en wil je alleen je abonnement verlangen, dan heb ik een paar tips voor je: Heb je de knoppen wel lang genoeg en op de juiste manier ingedrukt, zie link, de eerste oplossing onder wipe cache partition.

Als hij bij een wipe cache nog niet opstart kun je nog een master reset doen, staat er ook bij hoe dat moet, je bent wel al je gegevens kwijt bij een master reset.

Wil het dan nog niet lukken kun je de firmware opnieuw proberen te flashen, zie link youtube video.

Ik hoop dat het hiermee lukt en anders misschien toch op optie 1 wachten.
Laat weten hoe het is afgelopen en toch nog een goed weekend!

Reageer