Beantwoord

Samsung Galaxy S6 Clear Cover

Ik heb gisteren een hoesje gekocht in de T-Mobile winkel te Almelo.
Ik kwam thuis en het hoesje geprobeerd, maar het hoesje gaat uit zichzelf open,
en vind het geen stevig hoesje voor mijn hele dure telefoon, is niet fijn. En dat voor 60 euro.
Ik terug naar de winkel, en alles uitgelegd.
Verkoper vroeg of ik telefoon bij me had, maar had ik niet.
Toen zei verkoper: dan kan ik niks. Ik zei: hier zijn toch genoeg telefoons om te testen.
Dan krijg je hetzelfde hoesje en stuur ik het oude hoesje wel doa. (zei hij nors)
Het blauwe hoesje wat ik had was niet op voorraad, nu gaan ze een blauwe bestellen, moet ik vrijdag terug komen. Maar dit hoesje wil ik sowieso niet hebben.
Ik heb toch recht op geld terug?
Toch niet weer hetzelfde hoesje?

Ik heb daar een S6 gekocht met abo en dit hoesje.
Ze waren vriendelijk toen ik veel geld uitgaf.
Maar nu... T-Mobile Almelo, zijn niet vriendelijk!!

icon

Beste antwoord door David 17 september 2015, 17:17

Hey Martijnb23,

Vervelend om te horen dat het hoesje niet bevalt!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen waarom je niet kon ruilen, maar het ontevredenheid geldt niet altijd als geldige reden om het product te ruilen. In jouw geval zijn er echter andere problemen bekend met het hoesje, waardoor jij hier geen gebruik van wilt maken. Samsung is van deze problemen op de hoogte en je kunt dus het beste met Samsung contact opnemen. In deze link kun je vinden wat je hierbij mee zou moeten sturen (als je mailt, maar misschien is bellen sneller).

Hopelijk komt het zo alsnog tot een goed eind! 🙂

Bekijk origineel

14 reacties

nu zag ik dit op internet, deze dus echt niet kopen.
http://www.sammobile.com/2015/05/13/samsungs-clear-view-case-for-galaxy-s6-and-s6-edge-responsible-for-scratches-on-the-screen/
Alexandra (10:45)
Hallo, ik ben Alexandra. Wat kan ik voor je doen vandaag?
hans burg (10:45)
Ik heb gisteren een hoesje gekocht in de T-Mobile winkel te Almelo. Ik kwam thuis en het hoesje geprobeerd, maar het hoesje gaat uit zichzelf open, en vind het geen stevig hoesje voor mijn hele dure telefoon, is niet fijn. En dat voor 60 euro. Ik terug naar de winkel, en alles uitgelegd. Verkoper vroeg of ik telefoon bij me had, maar had ik niet. Toen zei verkoper: dan kan ik niks. Ik zei: hier zijn toch genoeg telefoons om te testen. Dan krijg je hetzelfde hoesje en stuur ik het oude hoesje wel doa. (zei hij nors) Het blauwe hoesje wat ik had was niet op voorraad, nu gaan ze een blauwe bestellen, moet ik vrijdag terug komen. Maar dit hoesje wil ik sowieso niet hebben. Ik heb toch recht op geld terug? Toch niet weer hetzelfde hoesje? Ik heb daar een S6 gekocht met abo en dit hoesje. Ze waren vriendelijk toen ik veel geld uitgaf. Maar nu... T-Mobile Almelo, zijn niet vriendelijk!!
hans burg (10:46)
nu zag ik dit op internet, deze dus echt niet kopen. http://www.sammobile.com/2015/05/13/samsungs-clear-view-case-for-galaxy-s6-and-s6-edge-responsible-for-scratches-on-the-screen/
hans burg (10:46)
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/clear-view-cover-veroorzaakt-krassenop-galaxy-s6-255017
hans burg (10:47)
ik wil mijn geld terug
Alexandra (10:51)
Vervelend dat je hoesje niet goed werkt. De enige die kunnen beslissen of je het geld terug kan krijgen is de winkel.
hans burg (10:51)
dat doen ze niet
hans burg (10:53)
in winkel doen ze niks meer
hans burg (10:54)
alleen maar een dure telefoon aan verkopen
hans burg (10:56)
zo ga echt niet met klanten om, nog nooit zo meegemaakt ben nu 38
Alexandra (10:59)
Ik snap je frustratie. Maar omdat dit om een hoesje gaat en geen abonnement kan ik je verder niet helpen. Dit is een accessoire en kan je hier niet bij helpen.
hans burg (11:01)
ik ga terug naar winkel, als het niet helpt dan neem ik echt contact met tv anders ga naar Rechtsbijstand
Alexandra (11:03)
Ik hoop dat deze stappen niet nodig zijn.
hans burg (11:04)
bedankt voor de hulp hoor
Reputatie 1
Wat ik niet begrijp, heb je de bon en de originele verpakking nog ? Dan zou je het gewoon moeten kunnen ruilen voor of wel store credit of voor geld retour.
Wat je in het vervolg kan doen is het product in de winkel uitproberen, gewoon vragen of ze de verpakking open maken en jou het laten testen.

Succes iig met het ruilen of retour krijgen van je geld.
ik had alles nog, compleet met bon en doos niks was kapot.
dan koop je een hoesje voor de telefoon waar ik niks aan heb
ik heb de samsung s6 gewoon gekocht toen waren ze erg aardig
ik koop nooit meer wat in almelo zo onvriendelijk
wel een dure telefoon aan mij verkopen
ik was erg aardig ik legde alles goed uit
daar kan het niet aan liggen
t-mobile bedankt voor de goede service
Reputatie 7
Badge +20
Hey Martijnb23,

Vervelend om te horen dat het hoesje niet bevalt!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen waarom je niet kon ruilen, maar het ontevredenheid geldt niet altijd als geldige reden om het product te ruilen. In jouw geval zijn er echter andere problemen bekend met het hoesje, waardoor jij hier geen gebruik van wilt maken. Samsung is van deze problemen op de hoogte en je kunt dus het beste met Samsung contact opnemen. In deze link kun je vinden wat je hierbij mee zou moeten sturen (als je mailt, maar misschien is bellen sneller).

Hopelijk komt het zo alsnog tot een goed eind! 🙂
Hoi David

Normaal zal ik het wel doen. omdat ik gelijk een dure telefoon gekocht heb
met Samsung Galaxy S6 Clear Cover,
Een dag later kan je gewoon niks meer afspreken met de medewerkers van T-mobile in Almelo.
Ik heb mijn rechtsbijstand gesproken wat ik het beste kan doen.
Zo kan je niet met klanten omgaan.
Ik heb het hoesje bij T-mobile Almelo gekocht, die moeten het voor mij oplossen.
Niet doorschuiven naar Samsung, moet dan ook een duur nummer draaien.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martijn,

Ik snap dat je het heel vervelend vind dat het zo is gelopen, maar de fabrikant Samsung heeft erkend dat dit een fabrieksfout is die zij zelf moeten herstellen. Daarom adviseren wij je om contact op te nemen met Samsung. Je kan ook langs een Samsung Service Center. De dichtstbijzijnde Samsung service center is bij the Phonehouse in Enschede.

Nogmaals excuses voor de ervaring die je hebt gehad in de T-Mobile Shop Hengelo. Dat is niet de bedoeling. En excuses dat we verder niks voor je kunnen betekenen.
t-mobile

ik ben daar echt niet mee eens
ik heb een probleem met jullie
de winkelier wist hier van dat er problemen me zijn met hoesje
de verkopen heeft toch een dat hoesje aan mij verkocht
als er dan problemen zijn dan zeggen nee nee
je moet bij samsung zijn dat kan het mag ook niet

Wat is de rol van de verkoper?
Voldoet een product niet aan de verwachtingen die de consument ervan mag hebben? Dan moet de verkoper het product repareren of vervangen. Dat moet binnen een redelijke termijn gebeuren. De verkoper mag de consument niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem oplossen of de fabrikant inschakelen voor de consument. Kiest de consument er zelf voor om naar de fabrikant te gaan? Dan kan hij dat het beste ook aan de verkoper vertellen. Soms wordt de klacht sneller opgelost als de consument zelf de afspraak maakt met de fabrikant. De consument kan dan overleggen met de verkoper. De verkoper blijft verantwoordelijk.
Wat is een ondeugdelijk product?
Een product dat niet aan de verwachtingen voldoet die een consument ervan mag hebben, kan ondeugdelijk zijn. Een product is ondeugdelijk als het:
niet (goed) werkt
niet compleet is
beschadigd is
niet werkt zoals door de verkoper of de fabrikant in bijvoorbeeld reclame is toegezegd
niet voldoet aan de opgegeven specificaties

met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi MartijnB23,

Ik vertrouw er in dezen op dat de verkoper niet op de hoogte was van de problemen met het hoesje, anders had hij dit wel met je gecommuniceerd. Aangezien je aangeeft dat je niet met Samsung in gesprek wilt over dit product, kan ik je alleen aanraden om nogmaals langs de T-Mobile Shop Almelo te gaan.

Je kunt dan aangeven dat er problemen met het hoesje bekend zijn, laten zien dat het hoesje bij jouw telefoon niet werkt en zorgen dat je alles bij je hebt om het hoesje om te ruilen. In de winkel moeten ze uiteindelijk dan het besluit nemen wat zij met deze klacht doen.

Mocht je nog vragen voor ons hebben of als wij iets kunnen verduidelijken, laat het dan gerust weten.
Beste medewerkers van T Mobile
Ik ben teruggegaan naar de winkel en het verhaal helemaal uitgelegd En ik heb dingen uitgeprint Van hoesje Dat er veel problemen Mee zijn Gelukkig was deze Verkoper heel aardig en er beleeft deze Wist niet waarom de vorige verkoop heel erg moeilijk deed dat had niet gemogen Deze heeft keurig mijn geld terug gegeven hoe het hoort Heel erg netjes Wilco die mij geholpen had met hoesje die was niet Klantvriendelijk Ik hoop dat wilco iets van geleerd heeft of iets van gehoord heeft van dit probleem Van mij

met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +15
Hey Martijn,

Fijn dat je nog even terugkoppeling geeft. Goed om te lezen dat het uiteindelijk opgelost is en je het geld terug hebt gehad!

Heb je ondertussen al een ander, fijner hoesje gevonden? 😉
beste T Mobile

Ik heb een hoesje van otter box van leer.
deze bevalt erg goed, deze kost 49,99 euro
kan tegen stootje, vind het erg jammer hoe het ging in winkel.
ik was er vriendelijk ik was niet boos
Dit had echt wel anders gekund.
ik hoop alles jullie dit terug koppelen in de winkels
kunnen de medewerkers nog iets van leren,
en niet alleen maar verkopen.
Klant vriendelijk is erg belangrijk echt hoor.
gelukkig is goed afgelopen
Ik heb wel mijn lesje wel geleerd om niet meer in winkel te kopen.
ik heb dit echt nooit zo meegemaakt
gewoon op internet te kopen
sorry

met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
Hey Martijn,

Mooi dat je nieuwe hoesje goed bevalt. Hij ziet er ook goed uit! :)

Bedankt voor je feedback en dit is inderdaad iets wat beter had moeten gaan, vanaf het begin. Hopelijk blijkt dit gewoon een incident en kunnen we bewijzen dat we normaal erg klantvriendelijk en servicegericht zijn!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je!
Hey Martijn, ik heb dezelfde problemen gehad, bij mij ging het hoesje ook niet dicht.
Ik weer terug naar de winkel en deze heeft hem tot 3X toe terug gestuurd naar Samsung.
Deze kon geen gebreken herkennen en stuurde het hoesje dus weer terug. Na 4X in de winkel geweest te zijn en de verkoper ook zag dat het niet goed was met het hoesje eindelijk een nieuwe gehad, en die deed het gelijk goed.

Reageer