Beantwoord

Samsung Galaxy S6 Edge

Hallo,

Is de Samsung Galaxy S6 Edge 64 GB alleen in het zwart met abonnement te bestellen bij jullie? Of is hij ook verkrijgbaar in het wit?
Zo niet, zit de mogelijkheid er in dat dat binnenkort wel kan?
En kijk ik er overheen of staat in jullie shop de Edge niet met 128 GB?

Vriendelijke groet Martine.
icon

Beste antwoord door AmyP 17 maart 2015, 10:22

Hey Martine,

Zo te lezen ben je er uit! Goede keuze de Galaxt S6 Edge! :D

Je kunt hem bestellen in het zwart wit en goud. In de online shop zie je naast het toestel blokjes met kleuren. Je kunt daar de gewenste kleur aanvinken. De Edge is er in 32 en 64GB. De Galaxy S6 hebben we wel met 128GB.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Martine,

Zo te lezen ben je er uit! Goede keuze de Galaxt S6 Edge! :D

Je kunt hem bestellen in het zwart wit en goud. In de online shop zie je naast het toestel blokjes met kleuren. Je kunt daar de gewenste kleur aanvinken. De Edge is er in 32 en 64GB. De Galaxy S6 hebben we wel met 128GB.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂
Haaj!

Haha ja ik weet het vrijwel zeker dat het de Edge gaat worden, en dat ik bij tmobile wil blijven daar hoef ik sowieso al niet over te twijfelen.
Ik zie alleen dat de Edge 64GB er op jullie site alleen maar in het zwart is, en als ik bijv. ik noem zomaar iets bij de Mediamarkt kijk en daar een telefoon met abo van tmobile af zou sluiten is ie wel in het wit verkrijgbaar weet jij hoe dat kan?

32GB ga ik te weinig aan hebben vandaar dat ik met 64GB in mn hoofd zit. Maar wit vind ik toch wat meer hebben ipv zwart.

Vriendelijke groet Martine.
Hallo,
Als ik naar een tmobile shop ga krijg ik te horen dat de samsung s6 edge goud nog steeds niet te krijgen is, terwijl ik op het internet lees dat hij wel te krijgen is? ! Ik heb de samsung s6 edge goud gereserveerd, aan betaald etc. Maar helaas! !!

Ben er eerlijk gezegd over aan het nadenken om maar naar een andere provider over te stappen waar ik de samsung s6 edge goud wel kan krijgen. mijn tweeling zusje denkt hier ook al zo over.

Met vriendelijke groet,
Pascalle
Reputatie 7
Badge +9
@calletje4

De S6 Edge Gold is nog helemaal niet uit. Samsung heeft deze nog niet op de markt gebracht. De eerste leverdatum, voor Duitsland en de UK, is 01-05-2015.

Samsung Nederland brengt de S6 Edge Gold in Nederland pas uit op 8 Mei 2015. Het toestel is nog in Pre-Order status en dus ook nog niet leverbaar vanuit de fabriek. http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones/smartphones/SM-G925FZDAPHN

Kleine blik op de kalender, het is pas 25 April. ;)

Naar een andere provider gaan zal niet helpen als Samsung zelf het toestel nog niet in de winkels heeft liggen. 😉

Reageer