Vraag

Samsung galaxy S6 edge

• 8 september 2016
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

mijn s6 is over en uit. was een bericht an het maken hij viel weg en zie nu alleen nog zwart scherm met daarin samsung GALAXY S6 edge powered by android. hij reaggerd nergens meer op opladen niet aansluiten op pc niet helemaal niks. scherm blijft ook branden al die tijd. heb hem net 3 maanden

wat moet ik hier mee. neem aan dat ik nog garantie heb op dit toestel.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Probeer eens wat hij doet als je de Aan/Uit knop en de Volume Omlaag knop tegelijkertijd 10 seconden ingedrukt houd.
allemaal al gedaan hij reageer nergens op zelf opladen doet hij niet meer
als ik dat doe overigens krijg ik scherm dat ik met geluid omhoog iets kan met cancel en geluid knop laag iets kan downloaden maar dat doet hij ook niet
Reputatie 2
Hoi edjowero,

Wat gek dat je telefoon uitviel en je er niet meer in kunt. Zoals ShadowLea gesuggereerd heeft kun je in zo'n geval de toetsencombinatie Aan/Uit-knop en de Volume Omlaag-knop tegelijkertijd voor meer dan 7 seconden tegelijk ingedrukt houden.

Omdat je echter aangeeft dat je telefoon dan nog steeds niet werkt, raad ik je aan langs een servicepunt te gaan zodat zij nieuwe software op jouw telefoon kunnen flashen. Hier zijn de adressen van onze servicepunten: http://www.samsung.com/nl/reparatie/#adressen

Groeten,

Wendy
Samsung Webcare
Ook zo iets gehad met een tablet . Helemaal leeg laten gaan gaat die wel uit . Toen weer aan en was opgelost. Duurt wel even dat die leeg is
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan,

Bedankt voor je reactie en het delen van een mogelijke oplossing. 🙂
hallo allen dank voor de antwoorden en suggesties.
contact gehad met t mobile. hij is nog in garantie dus mag hem opsturen, enige probleem is als hij daar gereset word ben ik dus foto's kwijt die ik dus wil behouden,ik kan er niks vanaf halen nu.
Als je Samsung Kies geïnstalleerd hebt op een computer, kun je wellicht op die manier je foto's er nog vanaf halen.
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/

Reageer