In de ochtend werd ik wakker en zag ik dat mijn telefoon niet 100% opgeladen was .
Dus ik heb met een andere telefoon geprobeerd om te kijken of het aan mijn mobiel of adapter lag.
De adapter is defect en hij doet helemaal niks meer.
Ik heb wel een ander samsung adapter maar , deze adapter die ik nu heb is een fast charging adaptive wat waarschijnlijk alleen voor de samsung galaxy s6 edge is .
Ik heb ook een verzekering afgeslote bij jullie uit mijn hoofd PLUS waar ik 10,95 per maand voor betaal.
Nu is mijn vraag kan ik een nieuwe krijgen in de winkel als ik dit kan bewijzen of moet ik hem opsturen zodat mijn adapter word gemaakt?
Of sturen ze mij een nieuwe op en hoe kan ik dit het beste doorgeven ?
Gewoon naar de tmobile winkel gaan of telefonisch doen ?
Mvg fatih
Beste antwoord door Rosan
Beste Faith de adapter moet je idd aanmelden voor reaparatie en dan opsturen.
De verzekering is voor val stoot en waterschade en ik vermoed dat de dat niet met de adapter is gebeurd?
Op deze pagina kan je de reparatie aanmelden en dan zie je welke stappen je verder moet volgen.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie
Gelukkig kan je voor nu wel je toestel opladen dat is fijn