Beantwoord

Samsung Galaxy S6 Edge doet niks meer

• 9 februari 2017
  • 2 reacties
  • 495 Bekeken

ik heb een samsung galaxy edge 6 hij doet niks meer wat kan ik doen eraan moet nog maand wachten op een nieuwe .mag er dan weer een uitzoeken wegens me abbonement
icon

Beste antwoord door David 10 februari 2017, 10:25

Hoi Karin,

Goed om te zien dat Serviceweb al met je mee heeft gedacht. 🙂 Kon je hier al wat mee?

Je kunt ook nog even kijken of jouw toestel niet meer aan de praat te krijgen is. Heb je deze al aan een computer gehangen? We hebben ook dit topic met een aantal suggesties die je thuis zelf kunt proberen.

Je kunt op 11 maart verlengen, dus dat is inderdaad echt nog maar een maand voor je weer in aanmerking komt voor een nieuw toestel. Heb je misschien een reservetoestel om deze tijd te overbruggen? Bij een vervroegde verlenging komen namelijk ook kosten kijken.

Hopelijk lukt het nog om jouw telefoon aan de praat te krijgen, maar anders kun je misschien met bovenstaande tips iets! Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Karin,

Wat vervelend dat je Samsung het niet meer doet. Het ligt natuurlijk helemaal aan jezelf. Als je er zeker van bent dat je over een maand een nieuw abonnement kan afsluiten met een nieuw toestel, dan zou ik even wachten en proberen in die tussentijd een ander mobieltje te gebruiken. Wil je geen nieuwe en liever toch met je oude verder gaan dan kan je deze ter reparatie brengen. Alleen zijn daar vaak veel kosten aan en je weet nooit wat er aan de hand is. Als het alleen de batterij is (want dat staat als topic) dan zou je ook een nieuwe batterij kunnen kopen en dan doet die het weer? Ga anders naar Media Markt en vraag of ze er een nieuwe in willen plaatsen om uit te proberen. Als dan je probleem is opgelost is dat de goedkoopste manier :)

Als je mij vraagt, ik zou een maandje wachten en dan een nieuw abonnement nemen met toestel, maar ik kan niet in je portemonnee kijken. Een nieuw toestel met een mooi nieuw abonnement is ook altijd wel weer leuk om te hebben, ja toch :)

Denk er nog even over en kijk wat je wil doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Karin,

Goed om te zien dat Serviceweb al met je mee heeft gedacht. 🙂 Kon je hier al wat mee?

Je kunt ook nog even kijken of jouw toestel niet meer aan de praat te krijgen is. Heb je deze al aan een computer gehangen? We hebben ook dit topic met een aantal suggesties die je thuis zelf kunt proberen.

Je kunt op 11 maart verlengen, dus dat is inderdaad echt nog maar een maand voor je weer in aanmerking komt voor een nieuw toestel. Heb je misschien een reservetoestel om deze tijd te overbruggen? Bij een vervroegde verlenging komen namelijk ook kosten kijken.

Hopelijk lukt het nog om jouw telefoon aan de praat te krijgen, maar anders kun je misschien met bovenstaande tips iets! Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer