Beantwoord

Samsung Galaxy S6 edge; foutmelding

Ik heb sinds gisteren de samsung galaxy s6 egde. Alles is tip top over gezet, maar helaas doen een aantal apps, email, sms berichten google play services etc.het niet. Bij alles krijg ik een pop up scherm met de melding (naam van de app of mail etc) is gestopt. Met de keuze rapport of ok., en druk ik dan op rapport dan krijg ik de melding market feedbackagent is gestop. Ik kom met deze bepaalde apps, mail etc niet verder. Kan iemand mij helpen dit op te lossen?:?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 29 april 2015, 14:51

Ben ik weer 😃,

Foutmelding geeft gelukkig geen problemen meer, maar helaas stuit ik nu op het volgende probleem.
Mijn scherm roteerd niet meer 😞 ... als ik het op google zoek is dit inderdaad een probleem bij de S6 edge. Dit staat alleen overal in het engels.
Kan iemand hier mij vertellen wat ik moet of kan doen?
Of moet ik me mobiel terug sturen 😞?

Terug sturen heeft op dit moment weinig nut. Elke S6 Edge loopt het risico op deze bug. De Accelerometer loopt vast op de X as, en blijft daar op vast zitten. Daardoor ziet hij de rotatie niet meer. (Aan de stappenteller heb je dus ook niets.)

Samsung is zich bewust van het probleem, en ze zijn er mee bezig. Op dit moment is het wachten tot de update met de fix uit komt.

Ik heb mensen gesproken die ondertussen op hun 35e S6 Edge zitten. In de VS is het gewoon per direct omruilen voor een splinternieuwe. Als je dat hier in NL doet krijg je een 2e handse. Dan kun je beter afwachten...
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ben ik weer 😃,

Foutmelding geeft gelukkig geen problemen meer, maar helaas stuit ik nu op het volgende probleem.
Mijn scherm roteerd niet meer 😞 ... als ik het op google zoek is dit inderdaad een probleem bij de S6 edge. Dit staat alleen overal in het engels.

Terug sturen heeft op dit moment weinig nut. Elke S6 Edge loopt het risico op deze bug. De Accelerometer loopt vast op de X as, en blijft daar op vast zitten. Daardoor ziet hij de rotatie niet meer. (Aan de stappenteller heb je dus ook niets.)

Samsung is zich bewust van het probleem, en ze zijn er mee bezig. Op dit moment is het wachten tot de update met de fix uit komt.

Ik heb mensen gesproken die ondertussen op hun 35e S6 Edge zitten. In de VS is het gewoon per direct omruilen voor een splinternieuwe. Als je dat hier in NL doet krijg je een 2e handse. Dan kun je beter afwachten...
Ben ik weer 😃,

hier heb ik het gevonden.
http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s6/513494-new-galaxy-s6-crashing.html
Reputatie 7
Badge +20
@Colletje71

Goed om te horen dat het allemaal opgelost is en bedankt voor de terugkoppeling, daar hebben anderen ook weer wat aan! :D

@Almen

Ik zie dat de levering van het nieuwe toestel geannuleerd is, dus dat is in ieder geval al in orde! Hoe heb je het uiteindelijk op weten te lossen? 🙂
Moderator, ik ben er zelf achter moeten komen en hoop dat de T-Mobile helpdesk vanaf nu het goede advies geeft en niet mij een nieuw toestel sturen, die ik retour afzender heb gestuurd.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik zat thuis gewoon op WiFi, maar buiten geen netwerk. Dit was dus het hele (simpele) probleem. Eenmaal de internet instellingen te hebben in gevoerd, deed alles het gewoon. Gr. Colletje71
Reputatie 7
Badge +9
Vaak zijn dit soort errors gerelateerd aan het terugzetten van een backup.

Je zet namelijk een backup met data en installingen van een oude firmware versie over naar een nieuwe. Dat gaat vaak niet goed. Je kan immers ook je oude meubels niet altijd in een nieuw huis kwijt.

De beste oplossing is een fabrieksreset te doen, en alleen de persoonlijke data (foto's, videos, contacten, smsjes, agendapunten enz) terug te zetten, niet de apps en instellingen.

Je apps snel achter elkaar weer terugvinden en installeren doe je door in Google Play te gaan naar drie streepjes bovenin > Mijn Apps > Alles.
Reputatie 5
@colletje71 Welkom op het T-Mobile forum!

Gefeliciteerd met je aankoop. Het lijkt erop dat er iets is misgegaan in de software, wellicht bij het overzetten van je gegevens.
Heb je het toestel al een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen? Kijk het dan even aan zónder de gegevens op het toestel te plaatsen. Ervaar je de problemen dan niet?
Plaats vervolgens je gegevens weer over, ervaar je dan wel de problemen? Dan kunnen we concluderen dat er een fout in je back up zit.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je geen problemen meer ervaart na de reset + terugzetten van je gegevens! Houd je ons even op de hoogte?

Hoop je vraag zo naar tevredenheid in behandeling te hebben genomen. Aanvullende vragen? Let me know!
bij mij het zelfde probleem.
Je moet terug naar de fabrieksinstellingen en dan NIET de backup terugzetten.
Maar met Smart Switch alles in DELEN overzetten

Reageer