Vraag

Samsung galaxy s6 Edge+ (plus)

• 19 augustus 2015
  • 14 reacties
  • 830 Bekeken

Hi,

Vanaf Waneer is de Samsung galaxy s6 edge + te pre-ordenen bij T-mobile ??

14 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi spearman11,
bij online-aanbieders lees ik het volgende:
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar , verwacht: 4 september.

Dit zal voor T-Mobile ook wel zo rond die datum worden, dus even wachten nog (je geduld wordt beloond 😉 )
Dan nog maar eventjes geduldig afwachten haha !

Hardtelijk Dank voor je reactie !
Reputatie 4
Badge +4
Misschien komt er een optie voor een pre-order i.c.m. een T-Mobile abonnement (-sverlenging), wie weet... komende weken de website in de gaten houden.
Alvast wat info over de S6 Edge+

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/eerste-indruk-van-de-samsung-galaxy-s6-edge-plus
Heeel nice ! Bedankt voor de info, 🙂
Reputatie 7
Badge +9
De officieel verwachtte leverdatum van Samsung NL is 4 September.

T-Mobile heeft tot dusver alleen pre-orders gedaan voor iPhones. Hell, van de S6 kwam de officiële pagina pas 3 dagen voor de retail release online... (Terwijl die van de iPhone 6 er al meer dan een maand vantevoren was..)

Dus reken maar niet op een pre-order. Dat zul je moeten doen via Belsimpel of MediaMarkt. (Of een andere derde partij.)
Reputatie 1
Wat ik me afvraag, is de Edge 6+ het wachten waard. Willen we deze verplichte, ons door de strot geduwde, telefoon wel hebben ipv de note 5 of andere "betere" toestellen.
Ik zit zelf ook te denken om de edge 6+ te halen (nu note 3) maar heb serieus mijn twijfels over deze telefoon en de lijn die samsung inzet en bij de Europese consument door de strot duwt.
Reputatie 7
Badge +9
Wat ik me afvraag, is de Edge 6+ het wachten waard. Willen we deze verplichte, ons door de strot geduwde, telefoon wel hebben ipv de note 5 of andere "betere" toestellen.
Ik zit zelf ook te denken om de edge 6+ te halen (nu note 3) maar heb serieus mijn twijfels over deze telefoon en de lijn die samsung inzet en bij de Europese consument door de strot duwt.

Als je de gemiddelde reactie op het internet leest, zelfs onder jarenlange fanboys, dan is de reactie heel simpel:

"No new Note? No more Samsung."

Ik heb ook behoorlijk het gevoel dat wij als klant helemaal niets waard zijn voor Samsung, en dat alleen de VS enige relevantie heeft in hun beleidsplannen. Wij 800 miljoen zijn maar bijzaak (terwijl ironisch genoeg de VS maar 300 miljoen inwoners heeft.)

En dat hele verhaal dat wij in de EU de Spen niet zouden gebruiken... Tuurlijk jongens. Daarom heb ik ook drie Wacom Bamboo For Galaxy Note stylussen a 40 euro per stuk gekocht he... Om ze in de kast te gooien en nooit meer te gebruiken.

Ik kan in de hele EU niet één Note gebruiker vinden die zich kan herinneren ooit gevraagd te zijn of ze hun Spen gebruiken, en vanwege de EU privacy wetgeving mag die data niet verzamelt worden via het toestel/app. Dus hoe komen ze op die onzin?
Reputatie 1
Ja het is een dikke flop gebleken die hele reveal afgelopen weken. Ik zit helemaal niet te wachten op al die inferieure crap toestellen die niks toevoegen of verbeteren aan mij huidige toestel.
6edge+ is gewoon een 6edge maar dan groter. Note 5 is gewoon, volgens de berichten, slechter dan de note 4. Het is het allemaal net niet en dat alleen maar om Apple voor te willen blijven op de Phablet markt.
Zucht.........gaat een sim only abo worden voor het aankomende jaar en kijken wat de volgende generatie telefoons te bieden heeft of ga ik voor de inferieure 6egde+ om maar de dwang van het nieuwe telefoon kunnen uitzoeken te stillen.........
Nu ik het zo opschrijf weet ik het antwoord al wel.......
Reputatie 7
Badge +9
Je kan nog beter een Note 4 halen (Tip: Mediamarkt Duitsland heeft hem tot maandag in de aanbieding voor €489 ipv €699.. De moeite waard!) dan een Note 5 of S6 Edge+.

Ik heb zelf ook al jaren een SIMonly, (scheelt je ook bakken met geld per maand), en ik denk dat ik het ook maar uitzit met mijn Note 3.

Ik verwacht trouwens nog steeds een Note 5 Advanced/+/whatever met de release van de S7 in Maart/April. Vooral omdat de DualSIM Note 5 wél een MicroSD aan kan, de Snapdragon 820 niet op tijd klaar was, en er steeds meer + toestellen bij komen...

En nu Google Native ondersteuning voor MicroSD's heeft toegevoegd aan Android 6.0 verwacht ik dat de volgende Nexus ook met een MicroSD slot gaat komen. Serious contender, aangezien de Nexus 6 een AMOLED scherm had.
Reputatie 6
Badge +13
@ShadowLea

Of je importeert een mooie Galaxy Note 5 via Ebay uit de UK. 🙂
Dan maar ~€820 betalen voor een Note 5.
Ik ben het van plan te doen voor mijn moeder. Die wachtte juist op de Note 5.
Hij ondersteunt toch alle frequenties die hier in NL gebruikt worden. ;)
Vervolgens een Sim-Only abonnement erbij.

Of je doet het wat goedkoper, maar dan moet je 'm unlocked uit de VS halen.
Dan heb je 'm voor ongeveer ~€670.
Dan moet je ook nog eens hopen dat je niet gepakt wordt door de Nederlandse douane.
Dan kan je ook nog eens 21% BTW + inklaringskosten €17,50 + douanerechten betalen (niet goedkoop. Reken maar op €200). Reken maar uit.
€670 + 21% BTW = €810,70
€810,70 + €17,50 + €200= €1028,20.

Via Ebay bestel ik vaker wat. Altijd een beveiligde betaling van Paypal. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Mooi? Dat ding heeft specificaties waar mijn twee jaar oude Note 3 zich rot om lacht.

Nee, de Note 5 hoef ik niet.

Je realiseert je hopelijk wel dat de Singapore (want dat is de N920i) versie 4G van Europese providers niet in de firmware ondersteunt?

Je zal moeten rooten. Er bestaat geen Europese firmware.

Omdat het een zwarte markt toestel betreft, val je niet onder de EU wetgeving en verlies je je garantie. Die je zowiezo al niet hebt omdat je hem op, volgens Samsung, op illegale wijze hebt verkregen. Ook werken functies als Samsung Pay en KNOX niet meer. (oke, Samsung Pay gaat in NL toch pas in 2080 werken, de meesten hebben nog een dial-up pinautomaat en hebben nog nooit van NFC gehoord.) En dan hopen dat de oude LTE.On trucs werken.

En 'Unlocked' wil zeggen geen provider&Bootloader blokkade. Wil niet zeggen 'geen Region Lock'. Chances are dat je naar Singapore(Of de VS) moet klepperen om daar eerst met een lokale SIM te bellen. Anders bestel je een gebruikt toestel.

Samsung doet er letterlijk alles aan om te zorgen dat wij de Note 5 niet kunnen gebruiken. Technisch gezien is dat rasisme. (want iedereen is er zo gek op daar mee te gooien, so why not.)
Reputatie 6
Badge +13
Mooi? Dat ding heeft specificaties waar mijn twee jaar oude Note 3 zich rot om lacht.

Nee, de Note 5 hoef ik niet.

Je realiseert je hopelijk wel dat de Singapore (want dat is de N920i) versie 4G van Europese providers niet in de firmware ondersteunt?

Je zal moeten rooten. Er bestaat geen Europese firmware.

Omdat het een zwarte markt toestel betreft, val je niet onder de EU wetgeving en verlies je je garantie. Die je zowiezo al niet hebt omdat je hem op, volgens Samsung, op illegale wijze hebt verkregen. Ook werken functies als Samsung Pay en KNOX niet meer. (oke, Samsung Pay gaat in NL toch pas in 2080 werken, de meesten hebben nog een dial-up pinautomaat en hebben nog nooit van NFC gehoord.) En dan hopen dat de oude LTE.On trucs werken.

En 'Unlocked' wil zeggen geen provider&Bootloader blokkade. Wil niet zeggen 'geen Region Lock'. Chances are dat je naar Singapore(Of de VS) moet klepperen om daar eerst met een lokale SIM te bellen. Anders bestel je een gebruikt toestel.

Samsung doet er letterlijk alles aan om te zorgen dat wij de Note 5 niet kunnen gebruiken. Technisch gezien is dat rasisme. (want iedereen is er zo gek op daar mee te gooien, so why not.)

Natuurlijk realiseer ik me dat. :)
Maar de N920i wordt ook verkocht in Australië en Nieuw-Zeeland.

Het is net als een Europees model, die je ook buiten de EU kan gebruiken op de netwerken. Een telefoon moet toch op een netwerk kunnen roamen en de frequenties worden ook nog eens ondersteund. Stel het zal niet werken, dan wordt het rooten.
Meerdere mensen hebben al een Note 5 geïmporteerd naar Europa. Rooten is niet moeilijk. Daarmee haal je ook de region lock eraf. ;)

Ik kan het nog steeds niet begrijpen. Een markt met >5 miljoen toestellen weg..
Reputatie 7
Badge +9

Natuurlijk realiseer ik me dat. :)
Maar de N920i wordt ook verkocht in Australië en Nieuw-Zeeland.

Het is net als een Europees model, die je ook buiten de EU kan gebruiken op de netwerken. Een telefoon moet toch op een netwerk kunnen roamen en de frequenties worden ook nog eens ondersteund. Stel het zal niet werken, dan wordt het rooten.
Meerdere mensen hebben al een Note 5 geïmporteerd naar Europa. Rooten is niet moeilijk. Daarmee haal je ook de region lock eraf. ;)

Ik kan het nog steeds niet begrijpen. Een markt met >5 miljoen toestellen weg..

Hij gaat ook wel werken, daar neit van. Maar je gaat hetzelfde probleem krijgen als wat iedereen met PHN en TNL firmware had toen 4G in Nederland werd geactiveerd. De providers staan niet in de Whitelist. Met een AUS/NZ/SG toestel zijn in de Firmware is 4G voor de Nederlandse providers niet toegevoegd aan de Whitelist, en gaat 4G dus ook niet werken. De LTE optie staat dan niet tussen de netwerkmodus opties.

Dat heeft niets met de frequenties te maken.

Ik snap het ook echt niet. 800 miljoen potentiële klanten negeren? Proberen ze zichzelf de faillissement in te helpen ofzo?

En serieus, ik snap zowiezo niet waarom mensen 300 euro meer willen uitgeven voor een minderwaardig toestel. Koop een Note 4, die is veel beter. De Note 5 heeft maar 3000mAh, dezelfde als de S6. Is iedereen al weer vergeten hoeveel problemen met batterijduur de S6 heeft?
Reputatie 4
Badge +4
Goedenavond spearman11, op verschillende sites en op de T-Mobile website wordt de S6 Edge+ aangeboden inmiddels.

https://shop.t-mobile.nl/eca/pdp/Samsung-Galaxy-S6-Edge-32GB-goud-/msas6epagd

(Mocht het toestel je te duur zijn en wil je uitbreidbaar geheugen dan is de Note4 een aanrader!)

Reageer