Beantwoord

Samsung Galaxy S6 geen oproepen

• 26 mei 2018
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Afgelopen week heb ik gemerkt dat ik geen beloproepen meer binnen krijg. Als iemand mijn voicemail heeft ingesproken dan krijg ik wel een sms daarvan. Of ik krijg een sms dat ik gemiste oproepen heb. Als ik nummers probeer terug te bellen dan beeindigd het vanzelf het gesprek. Wat kan ik hieraan doen? of is het beter om een nieuw toestel te kopen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 mei 2018, 12:48

Hoi Mariasunshine,

Ik ga gelijk met jou meekijken!

Ik zie dat je ook al hebt gechat met één van mijn collega's en dat toen al een aantal stappen zijn doorlopen. Omdat je geen andere toestellen in huis hebt en daardoor geen kruistest kan doen, heeft mijn collega je aangeraden even langs een T-Shop te gaan.

Gaat dat lukken? Mocht je verder nog hulp nodig hebben, dan staan wij namelijk ook voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mariasunshine,

Ik ga gelijk met jou meekijken!

Ik zie dat je ook al hebt gechat met één van mijn collega's en dat toen al een aantal stappen zijn doorlopen. Omdat je geen andere toestellen in huis hebt en daardoor geen kruistest kan doen, heeft mijn collega je aangeraden even langs een T-Shop te gaan.

Gaat dat lukken? Mocht je verder nog hulp nodig hebben, dan staan wij namelijk ook voor je klaar!
Bedankt voor je reactie. Gaat lukken.

Reageer