Beantwoord

Samsung Galaxy S6 is uit en gaat niet meer aan

Ik heb een samsung galaxy S6. Mijn Phone is op eens uit gegaan en gaat niet meer aan!!! Wat kan ik hier aan doen??

Kan iemand mij helpen heb hem niet eens 3 maanden.

Marly
icon

Beste antwoord door AlexandraIsmalia 31 december 2015, 18:05

Dit zelfde probleem had ik net ook. Als je de uitschakel knop en de volume knop omlaag 10 sec ingedrukt houdt gaat je telefoon hopelijk weer aan.

Bekijk origineel

50 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedemorgen @marlyennemarten

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Heb je je telefoon al aan de lader gehad?
Zou je je S6 aan de computer willen aansluiten? Ziet je computer je S6 verschijnen?

Houd de aan/uit knop + home knop + volume omhoog knop tegelijk ingedrukt. Houd deze combinatie 10-15 seconden ingedrukt.
Kom je dan in een menu terecht?
Ja? Bevestig met de aan/uit knop op reboot now.

Werkt je telefoon dan weer?

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marly

Oh wat zonde dat hij niet meer aan gaat! :S Heb je de tips van Leroy al gezien? Ik ben heel benieuwd of je er verder mee bent gekomen! 🙂

Houd je ons op de hoogte?
Dit zelfde probleem had ik net ook. Als je de uitschakel knop en de volume knop omlaag 10 sec ingedrukt houdt gaat je telefoon hopelijk weer aan.
bedankt alexandralsmalia jouw tip heeft gewerkt. ik had het zelfde probleem. nu moet ik alleen nog naar de VODAPHONE winkel notabene om daar mijn bijna splinter nieuwe s6 in te leveren om hem na hopelijk 2 weken terug te krijgen. en dat natuurlijk weer zonder leentoestel. want er zit een onverklaarbare scheur in de display. schijnt voor te komen bij 1 op de 100.

dus hierbij mensen van T-Mobile mocht het mogelijk zijn dan zou ik een leentoestel zeer waarderen. wel handig als zelfstandig ondernemer dat je bereikbaar blijft. en ik ben een zeer trouwe klant 🙂 groeten stephan koeneman.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stephan,

Welkom terug op ons Forum!

Goed om te lezen dat de tip van Alexandralsmalia heeft geholpen! Wat balen dat je jouw toestel ter reparatie moet aanbieden. Ik begrijp dat je hem niet 14 dagen kwijt wilt. Wat betreft een leentoestel; die had ik je heel graag aangeboden, Stephan, alleen is dat helaas niet mogelijk. Heb je misschien de mogelijkheid om een toestel te lenen voor die 14 dagen? Ik begrijp namelijk dat je bereikbaar wilt blijven.

Je geeft trouwens aan dat je hem bij een Vodafone winkel ter reparatie gaat aanbieden. Ik neem aan dat je daarmee de Samsung Service Center bedoelt. Het is zeker mogelijk om hem daar in te leveren, maar je kan hem ook bij ons in een T-Mobile shop ter reparatie aan bieden. Bekijk deze pagina voor meer informatie.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Goedemorgen,

zojuist hetzelfde probleem gehad.. eerst nog wat gebeld in de auto (via de carkit) eenmaal op kantoor wil ik op mijn telefoon (Samsung Galaxy S6 edge ) kijken, zwart beeld telefoon vertoonde geen vorm van leven meer.
Gelukkig heb ik hem via deze weg weer aan de praat gekregen, Bedankt voor de bruikbare tip @alexandralsmalia !!

Hopelijk hebben meer mensen hier profijt van!

fijne dag, Maikel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maikel,

Welkom op ons Forum!

Wat super om te lezen dat de tip van Alexandralsmalia heeft geholpen! Daar is dit forum tenslotte voor. Klanten die elkaar kunnen helpen met bruikbare tips.

Ik wens jou ook een hele fijne dag, Maikel. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, trek dan even aan de bel! 🙂
Ik heb nu hetzelfde probleem. heb hem gisteren op de oplader gehad en vroeg mijn ouders hem er uit te halen als zij gingen slapen, maar zijn dit per ongeluk vergeten. nu ik mijn telefoon aan probeer te doen lukt dit niet en bovenstaande tips helpen ook niet.. is er nog en andere manier? 😞
Oh, nu is het wel gelukt gelukkig 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hi Evy,

Fijn dat het gelukt is! Wat heb je gedaan om hem weer werkend te krijgen? :8
Hoi Amy,
De adapter was kapot en had blijkbaar alle energie uit mn telefoon gezogen, hihi, maar gelukkig doet ie t weer 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Evy,

O,jee zonde van je adapter zeg! Was het de originele adapter? In dat geval zou je hem eventueel op kunnen sturen ter reparatie. :)

Fijn dat je toestel het in ieder geval weer doet! Als wij nog ergens bij kunnen helpen, let me know!
Reputatie 2
Helaas heeft dit probleem ook mij bereikt
Geen enkele resset werkt.
Telefoon word zo heet dat aan/uit knop niet meer ingedrukt kan worden
Reputatie 2
demo06 schreef:

Helaas heeft dit probleem ook mij bereikt
Geen enkele resset werkt.
Telefoon word zo heet dat aan/uit knop niet meer ingedrukt kan worden

Telefoon doet niks meer RIP Samsung S6 Edge
Deze was 2 weken oud.
Morgen maar weer verzekering bellen
Reputatie 7
Badge +20
Hi demo06,

Welkom op ons Forum!

Aaahh wat balen dat je toestel niet meer functioneert. Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat ze jou meer informatie heeft gegeven over hoe je jouw toestel ter reparatie moet aanbieden.

Is het allemaal duidelijk? Ik hoop dat je toestel snel wordt gerepareerd zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van je toestel.
Reputatie 2
Hajar schreef:

Hi demo06,

Welkom op ons Forum!

Aaahh wat balen dat je toestel niet meer functioneert. Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat ze jou meer informatie heeft gegeven over hoe je jouw toestel ter reparatie moet aanbieden.

Is het allemaal duidelijk? Ik hoop dat je toestel snel wordt gerepareerd zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van je toestel.

Alles duidelijk, maar omdat mijn toestel door verzekering al is vervangen klopt mijn imei nummer niet meer.
Ik heb nu de polis uitgeprint is dit voldoende om aan te tonen dat ik nu een andere telefoon heb?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Demo06,

Ah, goed dat je daar rekening mee houdt. Als je jouw polis uitprint en eventueel een omruilfactuur hebt dan is dat voldoende.

Laat ons weten als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt!
Reputatie 2
Helaas is de reparatie dienst van t-mobile niet zo snel, na 1,5 week komen ze erachter dat de onderdelen die nodig zijn om de telefoon te maken niet op voorraad zijn!
Beetje triest!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi demo06,

Wat jammer dat je reparatie wat langer duurt dan verwacht. De reparatie wordt uitgevoerd door Dynasure een onafhankelijk reparatiecentrum en dus hebben wij dit soort situaties niet in de hand. Heb je ook meer informatie gehad over wanneer zij verwachten dat je reparatie is afgerond?
Reputatie 2
De geschatte reparatie tijd was 2 weken en die zijn idd nog niet om.

Ik vind het gewoon jammer dat ik pas na meer dan een week na dat ik de telefoon heb aangeboden heb ter reparatie een bericht krijg dat de telefoon bij de technicus is aangeboden.
Een dag later krijg ik de melding dat de onderdelen niet op voorraad zijn.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Demo06,

Het is begrijpelijk dat je jouw toestel zo snel mogelijk terug wilt hebben! Mocht je in de toekomst weer een toestel ter reparatie aanbieden, dan kan je een Alcatel Pixi First aanschaffen tegen een gereduceerd tarief. Dan ben je in de tussentijd op alle kanalen nog steeds bereikbaar.

Na een kijkje genomen te hebben naar de reparatiestatus zie ik dat de telefoon weer onderweg is naar jou. Het gaat dus niet lang meer duren voordat jij je telefoon weer kan gebruiken. :)

Laat ons weten als je de telefoon hebt ontvangen!
Reputatie 2
Heb telefoon afgelopen donderdag opgehaald en alles er weer opgezet en geïnstalleerd, echter start de telefoon regelmatig opnieuw op wat redelijk irritant is 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Demo06,

Wat balen dat je toestel na de reparatie regelmatig opnieuw opstart! Ik begrijp uit je verhaal dat je je back-up weer hebt terug hebt gezet op je toestel. Zou je eens je toestel terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen en niet de back-up erop kunnen zetten? Werkt je toestel dan wel goed? Als dat het geval is, kun je dan één voor één je app's terugzetten, dan kunnen we achterhalen aan welke app het mogelijk ligt.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 2
Ik heb geen backup terug gezet, ik heb alle apps er 1 voor 1 er op gezet instellingen en wachtwoorden weer ingesteld en dat mag ik nu weer opnieuw doen
Reputatie 2
Was ik maar nooit van iPhone afgestapt

Reageer