Beantwoord

Samsung Galaxy S6 is uit en gaat niet meer aan

Toon eerste reactie

50 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi demo06.

Dankjewel voor je reactie. Werkt je toestel wel met een schone installatie? Wanneer doet het probleem zich voor? Is dat wanneer je een bepaalde app installeert of opent? Zo ja, om welke app gaat het dan? Het zou kunnen dat deze app malware of bugs bevat waardoor je toestel steeds opnieuw opstart.

Laat het ons weten zodat we samen kunnen achterhalen waar het probleem aan ligt.

PS: als een iPhone gebruiker begrijp ik je frustratie nu wel.
Reputatie 2
Ik heb momenteel geen tijd om alles er weer af en op te zetten.
ik zit gemiddeld 14 uur per dag op de weg, een telefoon is voor mij veel meer dan alleen maar te bellen.
Ik heb alleen maar belangrijke apps erop staan die ik al jaren gebruikte op mijn iPhone.
Maar de telefoon start uit zichzelf steeds op zelfs als ie gewoon op tafel ligt.
Ook knipperen de knopjes links en recht onder naast de home knop.
Mijn beeldscherm licht regelmatig op terwijl telefoon op tafel ligt en er geen berichten of iets dergelijks binnenkomt.
ik loop nu met 2 telefoons in mijn zak in geval dat er weer iets gebeurt.
Dit is niet de bedoeling toch?
(Dit worden 2 lange jaren
Reputatie 7
Badge +9
Voordat je hem gaat resetten (want dat proces, daar wordt niemand vrolijk van), kun je eens proberen wat hij doet als je de SIM er een tijdje uit haalt?

Toestellen die uit zichzelf opnieuw opstarten, heet worden, vastlopen en uitvallen kunnen worden veroorzaakt door een defecte SIM.

Heb je je SIM toevallig laten knippen? Is het een nieuwe? Of een oude?

Zou zo zonde zijn als je al die moeite doet, en het blijkt aan de SIM te liggen...
Reputatie 2
Sim is niet geknipt, ik heb dual sim.
Zal straks de sim verwisselen met mijn iphone.
Ben eigenlijk wel helemaal klaar met deze telefoon!
Het is dat ik hem zo niet kan inruilen anders was de keuze snel gemaakt.
Reputatie 2
Simkaart wissel heeft niks uitgemaakt.
Aangezien ik deze telefoon bij t-mobile heb gekocht is er dan niet de mogelijkheid deze om te ruilen (misschien met bijbetaling) tegen een IPhone?
Hoi hoi,

Een verzekering afsluiten en dan kan je een leentoestel krijgen en als je foon defect is dan krijg je echt service. Ik he zelf die verzekering via tmobile en ben erg blij mee...Dus een aanrader
Reputatie 2
Hoi Monira,
Ik heb een verzekering op het toestel, maar zonder leentoestel omdat ik nog een IPhone heb die ik kan gebruiken mocht het nodig zijn.
Omdat dit een software probleem is moest ik bij t-mobile zijn om het op te lossen.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Demo,

Het is begrijpelijk dat je dit snel opgelost wilt hebben.

Het is niet mogelijk om je toestel om te ruilen voor een andere telefoon. Om dit op te lossen zou je 'm dus toch terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen of ter reparatie aanbieden.

Om tijdens de reparatie bereikbaar te blijven kan je ervoor kiezen om tegen een gereduceerd tarief de Alcatel Pixi first aan te schaffen in de T-Mobile Shop. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Laat ons weten als het is gelukt om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet niet om eerst een back-up te maken van je gegevens. Instructies vind je op onze Toestelhulp pagina.

We zijn erg benieuwd naar je reactie.
Reputatie 2
Telefoon naar fabrieks instellingen gezet!
Tijdens installeren valt telefoon al 2x uit!
Volgende week maar weer ter reparatie aanbieden!
Jammer dat t-mobile niks voor mij kan betekenen wat betreft het omruilen van telefoon!
Het zal wel niet veel voorstellen dat je meer dan 16 jaar klant bent en elke maand een rekening hebt van 90,-
Reputatie 7
Badge +20
Hey Demo06,

Zonde dat het allemaal niet heeft mogen baten in jouw geval.. :S

In ons systeem zie ik dat je gister de bevestiging hebt ontvangen dat jouw toestel ter reparatie is aangemeld. Hier was je dus snel bij, wat weer handig is om je telefoon zo snel mogelijk weer te mogen ontvangen. Je kunt via je My T-Mobile de status van je reparatie in de gaten houden, zodat je steeds op de hoogte bent van wat er gaande is bij de reparatieservice.

Als je echter in de tussentijd vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reputatie 2
Jammer maar T-mobile heeft de verwachte 2 weken voor de reparatie niet gehaald 😞
Zou het komen omdat ik hem zondag 29 mei heb ingeleverd en pas woensdag 1 juni is ontvangen bij reparatie punt of dat ie pas na 6 dagen (dinsdag 6 juni) na ontvangst pas bij de technicus op de tafel terecht is gekomen.
Na een paar uurtjes was de telefoon weer gemaakt volgens de status update... Helemaal TOP.
Maar dan gaat het weer mis!
Dinsdag was mijn telefoon gemaakt en 4 dagen later heb ik nog niks mogen ontvangen!!
Ga zo door T-Mobile
Reputatie 7
Badge +9
demo06 schreef:

Jammer maar T-mobile heeft de verwachte 2 weken voor de reparatie niet gehaald 😞
Zou het komen omdat ik hem zondag 29 mei heb ingeleverd en pas woensdag 1 juni is ontvangen bij reparatie punt of dat ie pas na 6 dagen (dinsdag 6 juni) na ontvangst pas bij de technicus op de tafel terecht is gekomen.
Na een paar uurtjes was de telefoon weer gemaakt volgens de status update... Helemaal TOP.
Maar dan gaat het weer mis!
Dinsdag was mijn telefoon gemaakt en 4 dagen later heb ik nog niks mogen ontvangen!!
Ga zo door T-Mobile

Lang leve Dynafix. Not. De schuld ligt niet bij T-Mobile, maar bij het onafhankelijke reparatiebedrijf Dynafix dat nog nooit van service en efficiëntie heeft gehoord. Die laten je gewoon 3 weken wachten, en dan krijg je ook nog eens een rekening onder het mom 'waterschade'...

Google voor de gein eens hoeveel klachten dáár wel niet over zijn.... Zelfs Kassa en Radar hebben er al meerdere afleveringen aan gewijd, en de Consumentenbond klaagt er ook regelmatig over...

Een van de hoofdredenen waarom ik mijn toestel nooit bij een provider koop. De mijne gaat, gekocht bij Saturn Duitsland, gewoon naar een officieel Samsung reparatie center. In plaats van naar zo'n louche 3rd partij als Dynafix.
Reputatie 2
Ik snap wat je bedoelt , maar ik doe zaken met T-Mobile, als de 3rd partij er een potje van maakt dan is dat een probleem van T-Mobile en moeten ze niet mijn probleem van maken.
Ik heb deze Samsung 19 april nieuw gekregen na een ongevalletje met mijn oude.
Het is sinds 19 april al de 2de keer dat ie kapot is en ben hem nu in totaal al 4 weken kwijt.
Ik heb al 3x alles opnieuw moeten installeren en ben nu voor de 2de keer al mijn belangrijke mails en notities kwijt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Demo06,

Ik snap dat deze situatie natuurlijk helemaal niet prettig is. En ik vind het vervelend om te zien dat je het toestel al even kwijt bent. Wel kun je in dit geval het beste jouw situatie/klacht voorleggen aan Dynafix. Zij werken onafhankelijk van ons en behandelen de klachten zelf af.

Ik heb je verder nog een privébericht gestuurd met wat meer informatie.
Yes heeft gewerkt!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Mayron,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed om te lezen dat het heeft gewerkt. Wat was voor jou de oplossing?

Als je verder nog vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je. 🙂
Ja dat was de oplossing. Als ik nog vragen of opmerkingen heb, laat ik dat zeker beter. Bedankt voor je reactie.
@Demo, je kan ook gewoon naar een samsung servicecenter gaan. Dan worden ze gerepareerd door samsung zelf. Heb je ook geen gedonder meer met een knullige derde partij.
Goede avond allemaal, Mijn S6 was vanmiddag ook uitgevallen en deed niks meer, dmv de tip van AlexandraIsmalia doet hij het nu weer
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mamasan1974,

Dat is altijd schrikken als je toestel niets meer doet! Maar wat fijn om te horen dat de tip van Alexandralsmalia heeft geholpen! 🙂 Werkt alles nog steeds naar behoren?

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Het is mij gelukt,mijn Galaxy S6 deed helemaal niks meer.
dus de uitstaand knop en volume knop laan 10sec vasthouden,en hij deed weer,
maar wat zal de oorzaak zijn???weet iemand dat!!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Malikie,

Dit kan een kortstondige storing in het toestel zijn of iets dergelijks. Helaas is niet exact één oorzaak aan te wijzen voor dit probleem. Gelukkig heeft de tip geholpen! 🙂
Ok dankje voor je reactie.
Goedemiddag,

Mijn samsung s6 edge doet erg raar.
Hij valt soms zomaar uit, loopt vast en daarna moet ik 'm resetten en weer opnieuw opstarten.
Naar een samsung punt geweest en er nieuwe software op laten zetten. Accu bleek ook slecht dus ook de accu is vervangen.
Het probleem blijft zich voordoen. Wat kan er toch aan de hand zijn??
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Helena02,

Wat jammer dat het niet heeft geholpen.

Zet je na het resetten of het installeren van nieuwe software, de back-up meteen weer terug? Ik raad je namelijk aan eerst te testen op een schone installatie, zodat we zeker weten dat de problemen niet veroorzaakt worden door (een combinatie van) bepaalde apps. Als het probleem zich op een schone installatie ook voordoet, kun je denken aan een reparatie. In dat geval lijkt het namelijk echt een hardwarematig probleem te zijn.

Hopelijk is het probleem snel opgelost!

Reageer