Beantwoord

Samsung Galaxy S6 laadt alleen op via pc

• 22 maart 2016
  • 7 reacties
  • 4448 Bekeken

Sinds gisteren laadt mijn s6 niet meer op via de adapter en alleen nog via de pc met het zelfde usb draadje. Heb al verschillende opladers geprobeerd en ook andere usb draadjes. Geen van allen doet het behalve wanneer ik hem in de pc stop. Iemand hier een oplossing voor ?
icon

Beste antwoord door Samsung Webcare 23 maart 2016, 14:12

Hoi demisteging!

Om even uit te zoeken waar het probleem precies ligt, een aantal vragen over het opladen van jouw toestel via het stopcontact:

Werkt jouw eigen USB-kabel wel met een andere, werkende adapter?
Laadt jouw toestel wel op met een andere adapter + kabel, of stopcontact?

Ik hoor graag van je!

Dennis
Samsung Webcare
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Beratcos,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! 😉 Hoe het opgelost is zal altijd een mysterie blijven, maar het goede nieuws is dat het weer werkt!

Als we in de toekomst nog eens iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel!
Hoi Beratcos,

Welkom op ons Forum!

Zou je kunnen aangeven wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen? Uit jouw bericht kunnen we dat namelijk verder niet opmaken. Heb je bijvoorbeeld de suggesties van Samsung Webcare al geprobeerd? Zit er misschien vuil in je aansluiting?

Ik ben benieuwd naar je bevindingen op hun vragen en hopelijk helpt het je om dit probleem op te lossen!

Hi David, probleem is vanzelf opgelost! Heel vreemd maar mijn telefoon laad weer op. Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Beratcos,

Welkom op ons Forum!

Zou je kunnen aangeven wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen? Uit jouw bericht kunnen we dat namelijk verder niet opmaken. Heb je bijvoorbeeld de suggesties van Samsung Webcare al geprobeerd? Zit er misschien vuil in je aansluiting?

Ik ben benieuwd naar je bevindingen op hun vragen en hopelijk helpt het je om dit probleem op te lossen!
Sinds vamorgen laadt mijn s6 niet meer op via de (orginele) adapter en alleen nog via de pc met het zelfde usb draadje. Ik heb meerdere opladers geprobeerd, maar niets werkt. Alleen verbinden met een pc lijkt te werken. Is hier een oplossing voor?

Ik heb precies hetzelfde probleem!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tinus,

Allereerst welkom op het forum! :)

Wat balen dat je Samsung S6 niet meer oplaad via de originele adapter! Toevallig kregen we een paar dagen geleden nagenoeg dezelfde vraag hier op het forum. Ik heb even jouw vraag verplaatst naar dat topic. Zou je eens kunnen kijken naar de reactie van Samsung hierboven? Dan kunnen we uitzoeken waar het probleem precies ligt.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Sinds vamorgen laadt mijn s6 niet meer op via de (orginele) adapter en alleen nog via de pc met het zelfde usb draadje. Ik heb meerdere opladers geprobeerd, maar niets werkt. Alleen verbinden met een pc lijkt te werken. Is hier een oplossing voor?
Reputatie 2
Hoi demisteging!

Om even uit te zoeken waar het probleem precies ligt, een aantal vragen over het opladen van jouw toestel via het stopcontact:

Werkt jouw eigen USB-kabel wel met een andere, werkende adapter?
Laadt jouw toestel wel op met een andere adapter + kabel, of stopcontact?

Ik hoor graag van je!

Dennis
Samsung Webcare

Reageer