Beantwoord

Samsung Galaxy S6 laadt niet meer op

• 14 maart 2016
  • 4 reacties
  • 5273 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een Samsung Galaxy s6 en tot dit weekend geen problemen mee gehad. Zaterdag middag toen ik voor het eten mijn telefoon wou opladen merkte ik dat het oplaad tekentje in de hoek niet verscheen, ik vond dit raar maar dacht na de telefoon opnieuw op te starten hij het wel weer zou doen. Helaas laad hij helemaal niet meer op hoewel bij het aansluiten (als de telefoon uitstaat) hij wel even kort aangeeft dat hij aangesloten is door middel van het grijze batterijtje met bliksem dit verdwijnt echter al snel (na een paar seconden) en heeft geen effect op het percentage van mijn telefoon. Ik heb de telefoon al een keer gereboot met de powerknop ingedrukt en de pijltjestoetsen dit had ook geen effect. Ik gebruik de officiële oplaad kabel en adapter ook heb ik al geprobeerd meerdere kabels en adapters te gebruiken allemaal zonder effect ook met de pc heeft het geen nut. Wat nu?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door KoenM 15 maart 2016, 04:39

Hoi Freekkat,

Balen dat je telefoon niet meer oplaad.

Je hebt al uitgesloten dat het niet aan je oplader/stekkers ligt. Ik raad je dan ook aan om je toestel ter reparatie aan te bieden. Vaak is de connector van je toestel de oorzaak. Dit valt gewoon binnen de garantie.

Op DEZE pagina vind je meer info over problemen met telefoons en kun je hem ook eventueel aanmelden voor reparatie.

Succes!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Mischien een breukje in de kabel als je gaat opladen? Met mijn iPad moet ik hem om de zoveel maanden vervangen hierdoor.
Ik denk niet dat het het kabeltje was aangezien hij het wel doet met andere toestellen en ik had al andere kabel en adapters geprobeerd
Reputatie 2
Het kan ook voorkomen dat de stekker niet helemaal in je mobiel komt, kijk in de oplaad socket van je mobiel als geen (kleren) stof in zit. Is bij mij al een keer gebeurd. Dan kan je dit oplossen door voorzichtig met een naald de binnenkant schoonmaken en/of lucht in blazen.:P
Reputatie 6
Hoi Freekkat,

Balen dat je telefoon niet meer oplaad.

Je hebt al uitgesloten dat het niet aan je oplader/stekkers ligt. Ik raad je dan ook aan om je toestel ter reparatie aan te bieden. Vaak is de connector van je toestel de oorzaak. Dit valt gewoon binnen de garantie.

Op DEZE pagina vind je meer info over problemen met telefoons en kun je hem ook eventueel aanmelden voor reparatie.

Succes!

Reageer