Vraag

Samsung Galaxy S6 laadt niet meer snel op

• 22 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 1211 Bekeken

Hey,

Ik heb nu sinds april 2016 een Samsung Galaxy S6 als abbonement. Voorheen werkte deze prima, nu nog steeds op het Snel Opladen na. Ik gebruik de Samsung Adaptive Fast Charger. Het kabeltje wat ik er in het begin bij kreeg begaf het heel erg snel, vervolgens een nieuw kabeltje gehaald, hier merkte ik nog steeds geen probleem tot dit kabeltje het ook zomaar begaf. Toen heb ik thuis een kabeltje gevonden en die heb ik gebruikt, maar nu doet mijn Fast Charge het al minstens 2 weken niet meer.

Op het moment doet mijn mobiel er 3 minuten over om 1 procent batterij te krijgen. Als ik mijn mobiel aan mijn computer wil koppelen vind mijn computer de telefoon niet.

Toen ik mijn abonnement afsloot heb ik hier ook een verzekering bij afgesloten, ik weet niet of dit probleem daar in de garantie valt. In de T-mobile winkel werd tegen mij gezegd van niet, maar waarom betaal ik anders voor een verzekering...

In de winkel werd mij verteld dat de telefoon opgestuurd wordt, en ik hem dan ongeveer 10 dagen kwijt ben. Maar als ik dan een back-up wil maken van mijn gegevens is dit niet mogelijk omdat mijn mobiel niet kan verbinden met de computer.

Is er iemand anders met dit probleem en die hier een oplossing voor heeft gevonden?

Groet,

Jochem

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jochem,

Welkom op ons forum! 🙂

Ging het met het opladen mis toen je het gevonden kabeltje ging gebruiken? Anders zou ik je toch nog willen aanraden om een andere kabel te testen. Het zou namelijk wel erg zuur zijn als je jouw toestel ter reparatie inlevert en het ligt aan een simpel iets zoals de kabel.

Samsung heeft zelf overigens https://<br /> http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1067190 waarop alle mogelijke manieren staan om een back-up te maken van je bestanden. Zou je het via één van deze alternatieve routes eens kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? Hopelijk wel, het zou zonde zijn als je anders bestanden verliest natuurlijk.

We hebben overigens ook dit topic over alles wat je zelf kunt doen om een reparatie te voorkomen. Als dit allemaal niet mag baten staat er ook in hoe je jouw telefoon ter reparatie in kunt leveren.

Laat je ons weten wat je uiteindelijk geprobeerd hebt en of het resultaat heeft gehad? We duimen in ieder geval van wel!

Reageer