Beantwoord

Samsung Galaxy S6 laadt wel op via PC maar maakt geen verbinding met PC

• 20 juni 2016
  • 7 reacties
  • 2700 Bekeken

Als ik mijn Samsung S6 via de kabel aan mijn PC wil aansluiten laadt de telefoon wel op, maar hij maakt geen verbinding voor data overdracht. Dus foto's, video's muziek, etc. Ik deed dit normaal via verkenner, maar ook via Smartswitch werkt het niet. Al mijn drivers zijn up to date, telefoon laatste versie van android beschikbaar. Ook geprobeerd op verschillende computers, usb-poorten, kabels. Ik gebruik Windows 10.

Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Harm Meurders 22 juni 2016, 08:55

Hoi David,

Dat klopt, ik ben toen ook nog in de winkel geweest, zij hebben de telefoon gereset. Sindsdien doet alles het weer, behalve inderdaad de bovenstaande issues.

Dank voor het andere topic. Ik zal vandaag of morgen naar een Samsung center gaan om te kijken of zij iets kunnen betekenen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Ai, hopelijk heb je hem gauw weer terug Harm!

Groetjes,
Lot
Samsung Webcare
Hi Hajar (en David),

Helaas konden ze daar niets voor mij betekenen. Het schijnt een probleem te zijn met de usb aansluiting (na hard reset, factory reset en speciale reset die het Samsung Center heeft gedaan) was het nog steeds niet mogelijk om mijn telefoon aan te sluiten op een computer, of de snellader. Nu helaas toestel terug moeten sturen. Dus nu 10 dagen zonder telefoon..

Toch hartelijk dank voor alle hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harm,

Wij zijn ook benieuwd of ze in de Samsung center wat voor je kunnen betekenen. Houd je ons op de hoogte? 🙂
Hoi David,

Dat klopt, ik ben toen ook nog in de winkel geweest, zij hebben de telefoon gereset. Sindsdien doet alles het weer, behalve inderdaad de bovenstaande issues.

Dank voor het andere topic. Ik zal vandaag of morgen naar een Samsung center gaan om te kijken of zij iets kunnen betekenen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Harm,

In ons systeem zie ik terug dat je iets meer dan een week geleden ook gechat hebt over jouw toestel. Je gaf toen allerlei kuren door en dit was begonnen met een zwart scherm met een wit kruisje. Hierna had je allerlei problemen, klopt dat?

Dit probleem ben ik toevallig gister ook tegengekomen in dit topic. Je kunt de suggesties uit dat topic doornemen en proberen, als het dan niet werkt zou ik langs een Samsung Service punt gaan of je toestel ter reparatie aanbieden.

Laat je ons weten of het alsnog gelukt is om je toestel op te lappen?
Hoi Lot,

Ja op zowel mijn PC als 2 verschillende laptops staat windows 10. Maar tot een week geleden was dat geen enkel probleem.
Reputatie 2
Hoi Harm,

Wat apart. Stonden op alle computers die je hebt geprobeerd Windows 10?

Groetjes,

Lot
Samsung Webcare

Reageer