Beantwoord

Samsung Galaxy S6 microfoon probleem

• 12 november 2015
  • 1 reactie
  • 5367 Bekeken

Hallo,

Ik heb een probleem! Als ik met mensen bel horen ze me niet maar zodra ik geluiden opneem via WhatsApp horen ze dit wel. Waar kan het probleem zitten?
icon

Beste antwoord door Issam 14 november 2015, 15:10

Hi Lovexlois,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weer te zien.

Wat balen van je telefoon zeg. Hoe lang heb je hier al last van? We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Heb je jouw toestel toevallig al een keer opnieuw gestart? Zou je willen controleren of je al gebruik maakt van de nieuwste software versie? Als dit niet het geval is, update dan de software van je telefoon met behulp van onze toestelhulp pagina.

Horen de bellers je wel als je de luidspreker functie inschakelt? Heb je het ook een keer geprobeerd met oordopjes?

Neem ook een kijkje in het reparatie topic voor meer informatie over hoe je een reparatie kan voorkomen.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi Lovexlois,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weer te zien.

Wat balen van je telefoon zeg. Hoe lang heb je hier al last van? We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Heb je jouw toestel toevallig al een keer opnieuw gestart? Zou je willen controleren of je al gebruik maakt van de nieuwste software versie? Als dit niet het geval is, update dan de software van je telefoon met behulp van onze toestelhulp pagina.

Horen de bellers je wel als je de luidspreker functie inschakelt? Heb je het ook een keer geprobeerd met oordopjes?

Neem ook een kijkje in het reparatie topic voor meer informatie over hoe je een reparatie kan voorkomen.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Laat het ons weten!

Reageer