Beantwoord

Samsung Galaxy S6 probleem opladen

• 23 april 2016
  • 4 reacties
  • 3278 Bekeken

Wanneer ik mijn telefoon helemaal uit laat vallen omdat hij leeg is en dan weer aan de lader doe voor opladen. Krijg ik een melding dat het 6 UUR duurt voordat hij weer 100% is.... Hebben meer mensen dit? Lijkt me niet normaal toch?!
icon

Beste antwoord door Sam- 23 april 2016, 16:24

Hoi ilieftink,

Welkom bij de T-Mobile Community, leuk om je hier te treffen. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? Het zou erg leuk zijn als je je daar aan ons zou voorstellen.

Wat vreemd dat je dit te zien krijgt. 6 uur is wel heel erg lang. Hoe lang duurt het in de praktijk? Is de telefoon sneller op 100% of duurt het ook echt 6 uur?

Maak je nog gebruik van de originele oplader? Zo niet, zou je het met een originele oplader willen proberen? Probeer voor de zekerheid ook een paar andere stopcontacten.

Check ook voor de zekerheid of je al gebruik maakt van de nieuwste software.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi ilieftink,

Welkom bij de T-Mobile Community, leuk om je hier te treffen. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? Het zou erg leuk zijn als je je daar aan ons zou voorstellen.

Wat vreemd dat je dit te zien krijgt. 6 uur is wel heel erg lang. Hoe lang duurt het in de praktijk? Is de telefoon sneller op 100% of duurt het ook echt 6 uur?

Maak je nog gebruik van de originele oplader? Zo niet, zou je het met een originele oplader willen proberen? Probeer voor de zekerheid ook een paar andere stopcontacten.

Check ook voor de zekerheid of je al gebruik maakt van de nieuwste software.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hallo,

Het gaat naar mijn idee ook echt 6 uur duren hij ligt er al zeker 2 uur aan en is nog maar 30 %...
Dit is verschillende keren zo. Ik ben van de orginele oplader juist gewisseld naar een andere, maar ook dit werkt niet. Sinds ik de nieuwe update heb gedaan kreeg ik dit.
Ik ga een andere stopcontact proberen en hopen dat het niet zo lang gaat duren.

Bedankt voor de tip!
nog 1 vraag, is snel opladen beter dan gewoon opladen? of wat is het verschil
Reputatie 2
Hi ilieftink,

Het lijkt me niet de bedoeling dat het zo lang duurt!
Kun je eens kijken of het opladen beter gaat als jouw S6 in de veilige modus is opgestart? Zie http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591. In deze stand doen alleen de standaardapps het even. Hoe gaat het dan?

Het snelladen is natuurlijk erg handig als je bijvoorbeeld snel weg moet en je nog wat extra batterij kunt gebruiken. Dat is niet beter of slechter dan gewoon opladen. Je kunt dit aanpassen bij Instellingen > Batterij > Snel opladen via kabel (helemaal onderaan).

Groetjes,
Lot
Samsung WebCare

Reageer