Beantwoord

Samsung Galaxy S6 reageert niet meer.

• 15 juli 2016
  • 4 reacties
  • 1128 Bekeken

HELP! Ik heb net mijn telefoon laten vallen en reageert nu nergens meer op. ik heb de snelle handeling gedaan met: min volumeknop + aan/uit knop + home knop. Helaas werkt dit niet en brand er een blauw lampje.

Alle hulp is welkom. Ben enorm radeloos. 😞
icon

Beste antwoord door SamPhilip 17 juli 2016, 00:27

Voor de gene die toevallig dit bericht tegenkomt, omdat hij hetzelfde heeft!!!

de samsung galaxy S6 is een geweldige generatie die niet waterdicht is. Als er voor de lol lang een blauw lampje blijft branden DOE DE TELEFOON NIET AAN!!!! Doe zo snel mogelijk de telefoon in een kom met rijst, omdat er water of de CPU is gekomen en dus gedroogt moet worden. hier kwam ik op een harde manier achter en ben nu 70 euro lichter. Maar ik heb wel weer een werkende telefoon hahaha.

veel succes en vriendelijke groet,
(het niet t-mobile team) Sam
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Sam,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen zeg.. Hoe is het gebeurd?

Ik wil je adviseren om als eerst je telefoon proberen te koppelen aan je computer. Mocht je computer of laptop de telefoon nog herkennen dan moet je zo snel mogelijk een back-up maken van al je gegevens. Wordt je telefoon niet herkend en gaat deze ook niet meer aan dan ben ik bang dat deze niet meer te redden is.

Door de val schade heb je geen garantie meer bij ons, dus kan je deze ook niet kosteloos laten repareren. Mocht je een verzekering afgesloten hebben dan kan je contact opnemen met de verzekeraar. Zij kunnen je dan verder helpen.

Mocht je zo snel mogelijk een ander toestel in gebruik willen nemen, dan kan je los een toestel aanschaffen in één van onze T-Mobile Shops of kiezen voor een vervroegde verlenging. Meer informatie hierover vind je op onze website.

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid met zich meebrengt. Als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden.
Voor de gene die toevallig dit bericht tegenkomt, omdat hij hetzelfde heeft!!!

de samsung galaxy S6 is een geweldige generatie die niet waterdicht is. Als er voor de lol lang een blauw lampje blijft branden DOE DE TELEFOON NIET AAN!!!! Doe zo snel mogelijk de telefoon in een kom met rijst, omdat er water of de CPU is gekomen en dus gedroogt moet worden. hier kwam ik op een harde manier achter en ben nu 70 euro lichter. Maar ik heb wel weer een werkende telefoon hahaha.

veel succes en vriendelijke groet,
(het niet t-mobile team) Sam
Maar ik waardeer de interesse van het T-Mobile team
Reputatie 6
Badge +16
Hi SamPhilip,

Oh, de telefoon is in het water gevallen? Goed dat je dit alsnog aangeeft. Hier zullen vast veel mensen wat aan hebben. Bedankt voor het delen!

Als je andere vragen hebt dan horen we het graag van je.

Reageer