Beantwoord

samsung galaxy s6 scherm probleem

Ik ben eigenlijk van plan om mijn nieuwe Samsung aan te bieden om te laten repareren.

De onderkant van het scherm heeft een lichte roze tint waar ik mij aan stoor. dit is vooral zichtbaar in de avond bij kunstverlichting en bij een wit scherm (bijv googlen)

Heel erg veel sgs6's schijnen hier last van te hebben. Zoniet allemaal in meer of mindere maten.

Heeft het überhaupt nut om deze ter reparatie op te gaan sturen of is dit nog te vroeg? Want ik ben niet van plan mijn telefoon meerdere keren op te gaan sturen in de hoop dat ik nu wel een goed scherm krijg.

Hoeveel van jullie mede forumleden hebben ditzelfde probleem?

Als het je eenmaal opvalt kun je er niet meer overheen kijken!

Eigenlijk wel schandalig voor een 700,- duur toestel. Wit hoort gewoon wit te zijn en niet roze.
icon

Beste antwoord door Razza 16 mei 2015, 14:21

@wortel87

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen van je nieuwe Samsung zeg! Ik kan me voorstellen dat je hier niet op staat te wachten.

Wij adviseren je om dit toestel wel ter reparatie aan te bieden. Als je telefoon niet ouder is dan 60 dagen dan heb je ook de mogelijkheid om je Samsung om te laten ruilen met een refurbished exemplaar. Hierdoor zit je niet 2 weken zonder je telefoon. Om gebruik te maken van een omruiling kan je telefonisch contact opnemen met de klantenservice via het nummer 1200 of 06 2400 1200. Wil je jouw toestel gewoon ter reparatie aanbieden dan kan dit ook in één van onze T-Mobile Shops.

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Hoe bevalt de telefoon verder?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@wortel87

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen van je nieuwe Samsung zeg! Ik kan me voorstellen dat je hier niet op staat te wachten.

Wij adviseren je om dit toestel wel ter reparatie aan te bieden. Als je telefoon niet ouder is dan 60 dagen dan heb je ook de mogelijkheid om je Samsung om te laten ruilen met een refurbished exemplaar. Hierdoor zit je niet 2 weken zonder je telefoon. Om gebruik te maken van een omruiling kan je telefonisch contact opnemen met de klantenservice via het nummer 1200 of 06 2400 1200. Wil je jouw toestel gewoon ter reparatie aanbieden dan kan dit ook in één van onze T-Mobile Shops.

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Hoe bevalt de telefoon verder?
Heb mijn telefoon toch laten omruilen voor een refurbished exemplaar. Deze is vandaag binnengekomen.

Op de behuizing zit een klein krasje. (te verwachten want het is geen nieuwe)

Het scherm....... is een heel stuk beter. Ook merk ik dat de homeknop (vingerafdruk-scanner) vaster zit dan bij de vorige, en dat deze beter reageert.

Bedankt voor de service.

Reageer