Beantwoord

Samsung Galaxy S6 scherm time-out

• 5 januari 2018
  • 5 reacties
  • 690 Bekeken

Enig idee wat de oorzaak kan zijn van het feit dat mijn S6 mijn scherminstellignen niet wil onthouden? Wanneer ik deze instel op bv 2 min timeout, dan valt deze binnen enkele uren weer terug naar de standaard 15 seconden.
Ik heb nu uiteindelijk maar eens geprobeerd om de spaarstand in te schakelen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 januari 2018, 11:36

Hoi Zeerob,

Ik zie dat je meerdere berichten hebt geplaatst en je met twee problemen zit. Enerzijds het wifi-probleem en anderszijds de scherminstelling. Omdat het om meerdere problemen gaat, is het aan te raden om sowieso even een reset uit te voeren, zodat je echt met een schone start begint. Vergeet geen back-up te maken, zodat je je bestanden behoudt. Ik ben benieuwd of dit enkele van jouw problemen oplost! Succes en ik hoor van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Zeerob,

Ik zie dat je meerdere berichten hebt geplaatst en je met twee problemen zit. Enerzijds het wifi-probleem en anderszijds de scherminstelling. Omdat het om meerdere problemen gaat, is het aan te raden om sowieso even een reset uit te voeren, zodat je echt met een schone start begint. Vergeet geen back-up te maken, zodat je je bestanden behoudt. Ik ben benieuwd of dit enkele van jouw problemen oplost! Succes en ik hoor van je!
hoi Jaimy,
het verschil in beide berichten zit in het feit dat het scherm time-out probleem al aanwezig is zolang ik het toestel heb (2 jaar), het WiFi probleem is van de afgelopen maand.

groet Rob
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rob,

Had je de fabrieksreset (plus de bijbehorende back-up) al uitgevoerd? In onze Toestelhulp vind je de instructies om beide handelingen uit te voeren. Ik ben heel benieuwd wat de resultaten zijn! Als dit geen effect heeft gehad, raad ik je aan om jouw toestel ter reparatie aan te bieden. Beide problemen kunnen dan gelijk aangepakt worden!

Houd ons op de hoogte van jouw bevindingen!
Beste Davind,

Nog geen tijd gehad. Ik hoop er donderdag aan toe te komen.
Ik vraag me wel af of repareren nog nuttig is bij een toestel wat inmiddels ruim 2 jaar oud is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Zeerob,

Dat is begrijpelijk! Lekker op je gemak doen als je er tijd voor hebt. :8

Een reparatie heeft zeker nut, maar houd er wel rekening mee dat de garantietermijn twee jaar is. Heb je het toestel meer dan twee jaar geleden aangeschaft, dan zullen reparatiekosten voor eigen rekening komen. Dit kun je dus nog eventjes meenemen in jouw overweging. 🙂

Reageer