Samsung Galaxy S6 valt uit

• 19 september 2016
  • 6 reacties
  • 4883 Bekeken

Hallo,

Mijn samsung galaxy s6 valt regelmatig uit en sinds vandaag wil hij niet aan blijven zonder aan de stroom te zitten. Dit probleem heeft zich nog geen maand geleden ook al voor gevallen het is een soort proces dat zich nu weer herhaald heeft. Dit proces gaat als volgt: in het begin doet de terug toets af en toe zijn eigen ding, daarna valt het toestel af en toe zomaar uit zonder enige regelmaat en dan word het erger en valt ie elke dag een paar keer uit en dat tot slot wil hij niet meer zonder oplader werken dit speelt zich elke keer binnen een week af. De laatste keer heb ik hem ter reparatie aangeboden en hebben ze een boardswap gedaan maar ik denk haast dat er software matig wat corrupt geraakt wat dan ook met een factory reset niet herstelt want dit heb ik uiteraard geprobeerd.

Dus als iemand nog een idee heeft hoe ik dit zelf zou kunnen oplossen zou ik het graag horen en anders zal ik mijn toestel weer bij T-Mobile moeten aanbieden ter reparatie....

6 reacties

Reputatie 6
Hoi Ricardo,

Klote zeg dat je toestel weer een defect toont. Het lijkt erop dat je inderdaad hetzelfde probleem hebt als de vorige keer. Wanneer je al een reset gedaan hebt en de problemen blijven, dan zou ik je toestel inderdaad weer ter reparatie opsturen.

Ik ben geen techneut, maar wellicht dat de batterij zelf defect is? Moeilijk te zeggen voor een buitenstaander.

Heb je nog garantie?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ricardo,

Wat balen dat dit nu weer aan de hand is! Fijn dat Koen je al van een reactie voorzien heeft.

In dit forumtopic vind je nog een aantal tips om een reparatie te voorkomen. Hopelijk kom je hier nog iets verder mee.

Houd je ons op de hoogte? :8
Na veel moeite de telefoon nogmaals gereset na de instalatie procedure deed hij even normaal. Rustig aan begon ik apps te installeren met whatsapp alleen geen problemen met spotify ook niet tot een uur of 2 vanmiddag toen ik toevallig mijn google chrome had aangemeld begonnen de problemen dus het is of spotify of chrome die het veroorzaakt niemand verder hier last van?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ricardo,

Probleem is bij mij verder niet bekend.. zou je eens willen proberen of je toestel het wel gewoon blijft doen als je Spotify en Chrome verwijderd? Je zou natuurlijk ook even kunnen kijken of er wellicht een update voor beide apps klaar staat. Misschien dat dat al wilt helpen!

Ben benieuwd! Hopelijk komen we er zo achter en hoeft je telefoon niet ter reparatie. 🙂
Helaas ligt het niet aan deze apps en was het puur toeval. Ik ga hem morgen avond naar de T-Mobile store in Lisse brengen toch bedankt voor het mee denken.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ricardo,

Jammer om te horen dat we het niet zo op hebben kunnen lossen! Slim dat je hem weg hebt gebracht. Wil je ons hier op de hoogte houden? 🙂

Reageer