Beantwoord

Samsung Galaxy S6 valt uit

• 6 juni 2017
  • 1 reactie
  • 496 Bekeken

Hi,

Ik heb een Samsung Galaxy S6 en vorig jaar augustus was hij voor 3-4 seconde in het water gevallen, toen deed hij het niet meer, maar na 1 week dag in dag uit in de rijst deed hij het weer. Bij het begin ging het opladen wel langzaam maar na 1 maand deed hij het volledig zonder kuren (behalve dat ik tot en met de dag van vandaag mijn telefoon niet meer kan verbinden met elke computer). Nu 10 maanden later heb ik Spotify gekocht en dus gedownload op mijn telefoon. Mijn geheugen zat bom vol en ik had nog maar 800mb over. De eerste 1.5 dag met Spotify deed mijn telefoon het prima, maar daarna viel hij steeds uit. Zo ging het 3 dagen verder, steeds even een halfuurtje aan en toen weer uit. Na die 3 dagen viel hij veel sneller uit, en op dezelfde dag nog kon hij niet meer aan zonder oplader, alleen als hij in vliegtuigstand stond kon ik gewoon mijn Spotify nummers offline luisteren en op mijn telefoon zitten. Een dag later deed hij het ook niet meer op vliegtuigstand, en doet het nu dus alleen nog maar als de stekker erin zit, als ik de stekker eruit haal valt hij binnen 0-3 seconde uit. Toen kreeg ik een melding dat Spotify 332.5% van mijn batterij per uur verbruikt, dat zou dus een verklaring kunnen zijn dacht ik. Ik verwijderde Spotify van mijn telefoon, en ja mijn telefoon deed het direct zonder de oplader erin, altans dat dacht ik, hij deed het 5 minuten en toen viel die weer uit. Ik had hem weer aangezet en 6000 foto's verwijderd en Snapchat verwijderd. Nog doet mijn telefoon het niet en dus alleen maar met de oplader erin. Is er iets dat ik kan doen, of kent iemand dit probleem?
icon

Beste antwoord door Iwan_HTC 7 juni 2017, 14:52

Waterschade kan op een later moment tot dit soort vreemde zaken leiden.
Door corrosie wat pas later ontstaat kan je toestel dit soort gekke dingen gaan doen.

Je kunt proberen om je toestel even terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dan weet je in ieder geval zeker dat het geen app is.

Als dat niet de oplossing is denk ik dat je toestel hardware matig niet meer in orde is, echter door je waterschade zal een eventuele reparatie niet onder de garantie vallen.
Bekijk origineel

1 reactie

Waterschade kan op een later moment tot dit soort vreemde zaken leiden.
Door corrosie wat pas later ontstaat kan je toestel dit soort gekke dingen gaan doen.

Je kunt proberen om je toestel even terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dan weet je in ieder geval zeker dat het geen app is.

Als dat niet de oplossing is denk ik dat je toestel hardware matig niet meer in orde is, echter door je waterschade zal een eventuele reparatie niet onder de garantie vallen.

Reageer