Vraag

Samsung Galaxy s6 verbinden met PC

• 1 april 2016
  • 3 reacties
  • 2109 Bekeken

Het lukt mij niet om mijn samsung galaxy s6 te verbinden met mijn pc, het lijkt alsof de computer de telefoon niet ziet. De enigste melding die ik op mijn mobiel krijg is dat er een oplader is aangesloten. Ik heb samsung kies en samsung usb driver al geïnstalleerd en diverse forums al gevolgd qua installeren. Kunnen jullie mij helpen?

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Welke versie van 'Kies' heb je geinstalleerd, want er zijn verschillende versies, volgens mij moet je 'Kies3' hebben.
Ik heb inderdaad Kies3 geïnstalleerd
Reputatie 6
Badge +17
Hi Soraya,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Wat vreemd dat je telefoon niet herkend wordt door je computer. Heb je het toevallig al op een andere computer of laptop uitgeprobeerd? Let wel op dat je jouw toestel ontgrendeld moet hebben om via je computer of laptop toegang te krijgen tot je bestanden. Werkt dit niet dan kan je het onderstaande uitproberen.

Zou je met behulp van deze video de debugging willen uitschakelen? In de video wordt uitgelegd hoe je het moet inschakelen, maar voor het uitschakelen kan je dezelfde stappen volgen.

Verbind je toestel na het uitschakelen weer met een computer en controleer of je toestel dan wel herkend wordt. Ik ben erg benieuwd! Houd ons op de hoogte. 🙂

Reageer