Beantwoord

samsung galaxy s6 weigert Hotmail account aan mail toe te voegen

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Hoe is het mogelijk ik importeer al mijn oude bestanden uit mijn s4 over naar mijn nieuwe s6 alles verloopt probleemloos alleen zodra ik mijn Hotmail account wil toevoegen weigert me s6 dat te doen verificatie mislukt geeft die continu aan.... what to do
icon

Beste antwoord door BWC 28 november 2015, 20:56

Sorry mijn fout ik hen een half jaar geleden een x me ww moeten veranderen ivm dat er iemand mijn account wilde hacken maar ik heb het opgelost.

Iig bedankt voor het snelle reageren top goed forum!!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoe is het mogelijk ik importeer al mijn oude bestanden uit mijn s4 over naar mijn nieuwe s6 alles verloopt probleemloos alleen zodra ik mijn Hotmail account wil toevoegen weigert me s6 dat te doen verificatie mislukt geeft die continu aan.... what to do

Hoi,

Hoe heb je het account toegevoegd?

Het beste is om via onderstaande manier te werk te gaan:

Instellingen - Accounts - Account Toevoegen - Microsoft Exchange ActiveSync

Vul je emailadres en paswoord in. Vervolgens klik je op 'volgende' en 'ok'. Vervolgens kun je wat instellingen invoeren naar keuze. Kies weer 'Volgende'. Voer een naam in voor je account. Daarna is het klaar en zou het moeten werken.

Succes!
Sorry mijn fout ik hen een half jaar geleden een x me ww moeten veranderen ivm dat er iemand mijn account wilde hacken maar ik heb het opgelost.

Reputatie 6

Bedankt voor je terugkoppeling. Gelukkig werkt het weer!

Reageer