Beantwoord

Samsung Galaxy S6 werkt niet goed meer

• 15 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

goedemorgen,
ik heb een vraagje, gister is mijn telefoon in toilet gevallen, ik heb toestel uitgezet..en later weer aangezet. alleen toestel heeft nu een felle groene lijn aan de linkerkant, en mijn simkaart reageert niet.

groet
Rita
icon

Beste antwoord door David 16 augustus 2016, 10:33

Hey Rita,

Welkom op ons forum! 🙂 Zoals DBrandsma al aangeeft is het niet handig om privacygevoelige informatie op het forum te plaatsen. Het is namelijk een openbaar forum, dus iedereen kan dit zien. Overigens heb ik ook je reply verwijderd, omdat hier alleen een quote in stond van je eerste bericht.

Als ik het zo lees komt de schade inderdaad door het vocht, niet zozeer door de val (alhoewel niets uit te sluiten is). Een alternatieve suggestie is om de telefoon uit te laten en in een bak rijst te leggen, zodat de rijst misschien nog vocht kan onttrekken uit je toestel. Als je 'm echter weer aan zet en er zit nog vocht, dan kan er kortsluiting ontstaan.

In dit topic vind je uitleg over vochtschade en het aanmelden van je telefoon ter reparatie. Ook kun je nog even langs een Samsung Servicelocatie te gaan om te kijken of zij nog advies hebben over dit soort gevallen.

Hopelijk kom je er zo uit, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Lastig te zeggen. Groene streep kan water schade zijn, of misschien door de val zelf. Als je een verzekering hebt (met water schade) zou ik het opsturen voor reparatie. Voor simkaart probleem kan je een nieuwe sim kaart aanvragen, maar het probleem kan ook veroorzaakt worden door val/water schade.

PS. Nooit handig om je mobiele nummer in een publieke forum te plaatsen. Misschien een idee om het weg te halen. Je weet maar nooit wie er kan bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rita,

Welkom op ons forum! 🙂 Zoals DBrandsma al aangeeft is het niet handig om privacygevoelige informatie op het forum te plaatsen. Het is namelijk een openbaar forum, dus iedereen kan dit zien. Overigens heb ik ook je reply verwijderd, omdat hier alleen een quote in stond van je eerste bericht.

Als ik het zo lees komt de schade inderdaad door het vocht, niet zozeer door de val (alhoewel niets uit te sluiten is). Een alternatieve suggestie is om de telefoon uit te laten en in een bak rijst te leggen, zodat de rijst misschien nog vocht kan onttrekken uit je toestel. Als je 'm echter weer aan zet en er zit nog vocht, dan kan er kortsluiting ontstaan.

In dit topic vind je uitleg over vochtschade en het aanmelden van je telefoon ter reparatie. Ook kun je nog even langs een Samsung Servicelocatie te gaan om te kijken of zij nog advies hebben over dit soort gevallen.

Hopelijk kom je er zo uit, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer