Beantwoord

Samsung galaxy s6 wifi problemen

• 19 november 2016
  • 2 reacties
  • 873 Bekeken

Dag allemaal,

Ik heb een samsung galaxy s6 en sinds de software update van 2 weken geleden heb ik problemen met mijn wifi.
Ik krijg wifi namelijk soms niet meer aan. Dan druk ik op het wifi-icoon en licht hij een klein beetje op maar that's it. Voor de rest reageert ie niet meer. Ook wanneer ik naar de instelling ga en kijk naar wifi. Staat er inschakelen en daar blijft hij op. Ik kan hem vervolgens wel uitschakelen. Ik heb wel eens momenten dat hij gewoon aangaat en mee werkt maar ook momenten dat hij totaal niet mee werkt. Komt dit probleem vaker voor? En is het een bug sinds de update?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Abid
icon

Beste antwoord door Hajar 21 november 2016, 11:04

Hi Abid,

Jammer dat je wifi kuren vertoont sinds de software update. Heb je de tips van DBrandsma al uitgeprobeerd? Heb je ook geprobeerd om het wifi netwerk te vergeten in de instellingen en opnieuw verbinding te maken. Als dat niet werkt dan kun je inderdaad je modem uit- en aanzetten en proberen om opnieuw verbinding te maken.

Op deze pagina heb ik ook nog wat handige tips gevonden om je wifi probleem met de Samsung S6 op te lossen.

Laat je weten of deze tips hebben gewerkt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Zit je toevallig bij Ziggo? Zo ja:

Wifi niet beschikbaar sinds update op Galaxy S6 Edge

Mischien helpt dat wat 🙂. Verder kun je altijd de modem/router resetten, kijken of dat helpt.

Vriendelijke groeten,
DBrandsma
Reputatie 7
Badge +20
Hi Abid,

Jammer dat je wifi kuren vertoont sinds de software update. Heb je de tips van DBrandsma al uitgeprobeerd? Heb je ook geprobeerd om het wifi netwerk te vergeten in de instellingen en opnieuw verbinding te maken. Als dat niet werkt dan kun je inderdaad je modem uit- en aanzetten en proberen om opnieuw verbinding te maken.

Op deze pagina heb ik ook nog wat handige tips gevonden om je wifi probleem met de Samsung S6 op te lossen.

Laat je weten of deze tips hebben gewerkt?

Reageer