Beantwoord

Samsung Galaxy S6 WiFi wil niet inschakelen

• 10 april 2016
  • 6 reacties
  • 9099 Bekeken

Reputatie 2
Hallo sinds een aantal dagen krijg ik mijn wifi niet aan. Hij wil helemaal niet inschakelen en gaat gewoon weer terug op uit. Heb al alles geprobeerd en heb zojuist de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld maar nog steeds doet ie het niet. Nu moet ik alles met mijn 4g doen maar dat is niet fijn natuurlijk. Heeft iemand anders hier ook last van en het belangrijkste, heeft iemand de oplossing voor mij.

Groeten Mevlud
icon

Beste antwoord door David 11 april 2016, 11:21

Hey Mevlud,

Dat schiet inderdaad niet op, zo raak je veel te snel door je data heen!

Er is niets wat je zou herkennen als mogelijke oorzaak van het probleem? Zoals ik het nu lees ervaar je het probleem ook op élk WiFi-netwerk en niet op één specifieke? Heb je het WiFi-netwerk al eens helemaal opnieuw ingesteld, dus eerst het netwerk vergeten om het vervolgens weer opnieuw aan te melden?

Geeft je telefoon een foutmelding of activeert 'ie slechts tijdelijk het WiFi-netwerk om je er vervolgens weer uit te knikkeren?

Een heleboel vragen, maar hopelijk kunnen we je zo gelijk weer verder helpen! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mevlud,

Dat schiet inderdaad niet op, zo raak je veel te snel door je data heen!

Er is niets wat je zou herkennen als mogelijke oorzaak van het probleem? Zoals ik het nu lees ervaar je het probleem ook op élk WiFi-netwerk en niet op één specifieke? Heb je het WiFi-netwerk al eens helemaal opnieuw ingesteld, dus eerst het netwerk vergeten om het vervolgens weer opnieuw aan te melden?

Geeft je telefoon een foutmelding of activeert 'ie slechts tijdelijk het WiFi-netwerk om je er vervolgens weer uit te knikkeren?

Een heleboel vragen, maar hopelijk kunnen we je zo gelijk weer verder helpen! 🙂
Reputatie 2
Hoi David,

Nee echt niets, op vrijdag kon ik hem niet meer aanzetten. Het probleem is dat de wifi zich niet wil inschakelen. Dus ik kan geen enkel wifi netwerk zien dus kan ik ze ook niet opnieuw instellen. Nee het geeft geen foutmelding. De wifi gaat naar inschakelen en blijft daar een aantal minuten staan. Hierna gaat ie weer terug naar uit en vraagt om weer in te schakelen.

Ik hoop dat je hiermee verder kan?
Reputatie 2
Hoi Mef,

Wat gek dat jouw WiFi niet meer werkt. Kun je kijken welke versie van Android je hebt via Instellingen > Toestel-info? Zou je ook jouw telefoon in de veilige stand op kunnen starten? Dit doe je als volgt: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591 Werkt WiFi in deze stand wel? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Exact hetzelfde probleem wifi inschakelen werkt niet meer sinds een week op samsung S6
reset instellingen al gedaan, laatste update geactiveerd.
Wat kan het zijn?
Reputatie 3
Badge +1
Beste mef en wka,

Als Wi-Fi wordt ingeschakeld zie je dan wel de Wi-Fi punten? Of blijven ze leeg?.
Indien dat wel het geval is, is het helaas een hardware probleem en dient het moederbord vervangen te worden. Het beste wat je kunt doen is een naar de shop waar jij je toestel gekocht heb en aanbieden ter reparatie (houd wel rekening met kosten indien buiten garantie). Of plan een afspraak in bij een Samsung service center.

Groet stefan,

P.s wendy op welke geheime locatie zitten jullie 😁
het is een hardware probleem. bedankt voor het advies en tips.

Reageer