Beantwoord

Samsung Galaxy S6 wil niet meer aan

  • 22 september 2015
  • 4 reacties
  • 3329 Bekeken

Ik heb mijn galaxy S6 net een maandje, maar hij het doet sinds vanmiddag opeens niet meer. Wat moet ik doen? En valt een eventuele reparatie nog binnen de garantie?

Ik heb niks bijzonders ermee gedaan; de telefoon is niet gevallen of 'misbruikt'. Vanmiddag viel hij opeens uit terwijl ik ermee bezig was. Toen ik hem opnieuw wou opstarten, bleef hij telkens vastlopen bij het ontgrendel-scherm.
WAT MOET IK DOEN??!!
icon

Beste antwoord door kme 22 september 2015, 21:18

Ik heb mijn galaxy S6 net een maandje, maar hij het doet sinds vanmiddag opeens niet meer. Wat moet ik doen? En valt een eventuele reparatie nog binnen de garantie?

Ik heb niks bijzonders ermee gedaan; de telefoon is niet gevallen of 'misbruikt'. Vanmiddag viel hij opeens uit terwijl ik ermee bezig was. Toen ik hem opnieuw wou opstarten, bleef hij telkens vastlopen bij het ontgrendel-scherm.
WAT MOET IK DOEN??!!


Hoi,

Vervelend dat dit zo snel al gebeurt. Heb je al eens een reset gedaan?

Druk en houdt de 'volume omlaag' knop samen met de 'home' en 'power' knop in totdat je een waarschuwingsscherm krijgt. Hierin kun je via de 'volume omlaag' kiezen voor herstarten. Wellicht dat dit werkt.

Mocht het toestel echt defect zijn, wat ik betwijfel, valt het inderdaad onder de garantie.

Succes!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Ik heb mijn galaxy S6 net een maandje, maar hij het doet sinds vanmiddag opeens niet meer. Wat moet ik doen? En valt een eventuele reparatie nog binnen de garantie?

Ik heb niks bijzonders ermee gedaan; de telefoon is niet gevallen of 'misbruikt'. Vanmiddag viel hij opeens uit terwijl ik ermee bezig was. Toen ik hem opnieuw wou opstarten, bleef hij telkens vastlopen bij het ontgrendel-scherm.
WAT MOET IK DOEN??!!


Hoi,

Vervelend dat dit zo snel al gebeurt. Heb je al eens een reset gedaan?

Druk en houdt de 'volume omlaag' knop samen met de 'home' en 'power' knop in totdat je een waarschuwingsscherm krijgt. Hierin kun je via de 'volume omlaag' kiezen voor herstarten. Wellicht dat dit werkt.

Mocht het toestel echt defect zijn, wat ik betwijfel, valt het inderdaad onder de garantie.

Succes!
Uiteindelijk is de telefoon toch uit zichzelf aan gegaan. Na uren frustratie.. Overigens lukte het ook niet om te rebooten, de telefoon bleef dan telkens hangen op het blauwe Andriod-scherm.

Ik maak me nu wel heel veel zorgen, want als dit al na een maand zo is, hoe ga ik dan in godsnaam nog 2 jaar met deze telefoon doen? De volgende keer dat hij vastloopt ga ik er gelijk mee naar de winkel. Hopelijk valt dat dan onder de garantie. Want dit is niet oke, het betreft een gloednieuwe telefoon..
Reputatie 6
Uiteindelijk is de telefoon toch uit zichzelf aan gegaan. Na uren frustratie.. Overigens lukte het ook niet om te rebooten, de telefoon bleef dan telkens hangen op het blauwe Andriod-scherm.

Ik maak me nu wel heel veel zorgen, want als dit al na een maand zo is, hoe ga ik dan in godsnaam nog 2 jaar met deze telefoon doen? De volgende keer dat hij vastloopt ga ik er gelijk mee naar de winkel. Hopelijk valt dat dan onder de garantie. Want dit is niet oke, het betreft een gloednieuwe telefoon..


Hoi,

Gelukkig doet hij het weer. Terecht dat je je zorgen maakt, het zou inderdaad niet mogen. Is je toestel volledig up to date?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ljaanzo,

Welkom op ons Forum! :)

Gelukkig is het toestel uiteindelijk toch aangegaan, maar ik begrijp je zorgen voor de toekomst.. Mocht er iets gebeuren, dan zou ik inderdaad gelijk aan de bel trekken! Je kunt natuurlijk ook altijd voor de zekerheid even langs een T-Mobile Shop of Samsung Service Center om uit te leggen wat er gebeurd is en te kijken wat ze je adviseren.

Hopelijk blijven de problemen echter gewoon achterwege en kun jij 2 jaar genieten van je Samsung! 😃

Reageer