Beantwoord

Samsung Galaxy S6: Zwart scherm na val

• 23 mei 2016
  • 3 reacties
  • 10206 Bekeken

Hallo,

Mijn moeder heeft sinds september de Samsung S6 in bezit.
Nu is ze thuisgekomen met het nieuws dat zij deze heeft laten vallen, en hij niets meer doet.

Ik heb hem proberen te resetten (10 secondes de uit/aan knop indrukken) en de "hard reboot" (aan/uit, volume omlaag en homeknop indrukken) geprobeerd maar zonder resultaat.

Het toestel lijkt niet uit te staan aangezien het blauwe LED lampje constant aan staat, al reageert het toestel niet op oproepen of berichtjes.
Het toestel word ook niet herkent door hem aan te sluiten op onze computer.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Mvg,
Jessin
icon

Beste antwoord door ShadowLea 23 mei 2016, 16:27

Oh nee! Dat is balen zeg! :(

Waarschijnlijk zijn er een of meerdere kabels losgeraakt tijdens de impact. Ik vrees dat je aan een reparatie zit.

Je kan eventueel even langs een Samsung Service Center, misschien dat zij het snel kunnen fixen, maar anders moet je hem opsturen.

Hou rekening met de kosten van een reparatie, want valschade valt niet onder de garantie. Je kan eventueel kijken of je het via je inboedelverzekering kan regelen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Oh nee! Dat is balen zeg! :(

Waarschijnlijk zijn er een of meerdere kabels losgeraakt tijdens de impact. Ik vrees dat je aan een reparatie zit.

Je kan eventueel even langs een Samsung Service Center, misschien dat zij het snel kunnen fixen, maar anders moet je hem opsturen.

Hou rekening met de kosten van een reparatie, want valschade valt niet onder de garantie. Je kan eventueel kijken of je het via je inboedelverzekering kan regelen.
Beste Jessin,

Hoe heeft u het nu opgelost want mij S6 doet nu precies hetzelfde na een val.

Mvg,
Darryl
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Darryl,

Wat balen dat jouw toestel kuren heeft! Ik kan helaas niet inzien of het toestel is opgestuurd, aangezien het ging om het toestel van de moeder van Jessin. Had je al gekeken naar de tips van ShadowLea? Heb je je toestel al proberen te verbinden met jouw computer, ziet 'ie jouw toestel dan wel? Als jouw toestel niets meer doet en een reset zoals Jessin omschrijft ook niet helpt, wil ik je ook adviseren om jouw toestel aan te bieden ter reparatie. Op deze pagina lees je er meer over.

Houd je ons op de hoogte? Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer