Beantwoord

Samsung Galaxy S7 edge

  • 22 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Mijn Samsung Galaxy S7 edge wilt niet meer aan, ik heb dit toestel net een jaar en heb hem ongeveer 10x gebruikt
icon

Beste antwoord door Hajar 24 augustus 2017, 12:06

Hi InizioNova,

Heb je jouw toestel al aan de lader gehangen? Reageert je toestel dan wel? Je zou hem ook kunnen verbinden met je pc en kijken of deze wel wordt herkend door je computer of laptop? Mocht je telefoon herkend worden dan wil ik je adviseren om een back-up te maken van je gegevens. Mocht je telefoon na meerdere pogingen nergens op reageren, dan kan je proberen om een harde reset uit te voeren. Als je geen back-up hebt dan kunnen je gegevens verloren gaan.

Lukt ook een harde reset niet, dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb hem al geprobeerd te resetten via Power knop en volume Laag en ook de optie om incl. de homebuttom ingedrukt te houden maar er veranderd niks
Reputatie 7
Badge +20
Hi InizioNova,

Heb je jouw toestel al aan de lader gehangen? Reageert je toestel dan wel? Je zou hem ook kunnen verbinden met je pc en kijken of deze wel wordt herkend door je computer of laptop? Mocht je telefoon herkend worden dan wil ik je adviseren om een back-up te maken van je gegevens. Mocht je telefoon na meerdere pogingen nergens op reageren, dan kan je proberen om een harde reset uit te voeren. Als je geen back-up hebt dan kunnen je gegevens verloren gaan.

Lukt ook een harde reset niet, dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer