Vraag

Samsung Galaxy s7 Edge doet niks meer

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Hallo T-mobile,

Ik heb sinds juni van vorig jaar mijn abonnement verlengt i.c.m een Galaxy s9+. Hiervoor had ik een Galaxy s7 edge. De s7 edge is een maand of 3 voor dat ik mijn Galaxy s9 kreeg gerepareerd(dit is een nieuwe s7 geworden ipv gerepareerd) vanwege een groene streep in het scherm. De telefoon is vanaf 3 juni vorig jaar uit gezet en verder niet meer aan geweest. Nou wou ik vandaag de Galaxy s7 weer aanzetten omdat ik wou kijken voor nieuwe vr software i.c.m de vr bril. Telefoon startte gewoon op maar zodra het scherm aan ging na het samsung logo gaf hij meteen aan 0% en viel daarna uit. Heb de telefoon toen aan de lader gelegd maar naar mij verbazing kreeg ik geen oplaad logo te zien en er ging geen lampje branden. Telefoon heeft nog 2 uur aan de lader gelegen maar hij doet helemaal niks meer. Geen enkele toets combinatie werkt. Wat moet ik nu doen? De telefoon is praktisch splinter nieuw.

Mvg, Levy

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Levyy,

Heb je je toestel inmiddels aan de praat gekregen? Zo niet, zou je dan de tips die op deze pagina staan kunnen volgen? Mocht dat niet werken dan adviseer ik je om je toestel ter reparatie aan te melden. Zij kunnen dan onderzoeken waar het aan ligt.

Laat je even weten of je zo verder komt?
Allemaal al geprobeerd maar hij doet echt helemaal niks. Als ik de telefoon op de draadloze oplader leg zie ik wel aan het lampje van de lader dat hij de telefoon oplaadt, maar aan de telefoon zelf zie je niks.
Reputatie 7
Badge +17
Aiii, dat is erg jammer om te lezen! Ik raad in dat geval dan aan om het toestel ter reparatie in te leveren, zodat de reparatiedienst er naar kan kijken en het op kan lossen!

Als je nog vragen hebt in de tussentijd, stel ze dan gerust!

Reageer