Beantwoord

Samsung Galaxy S7 Edge gaat niet meer aan

• 1 februari 2017
  • 5 reacties
  • 7630 Bekeken

Mijn telefoon gaat niet meer aan.
Opgeladen zowel met verschillende adapters\stekkers als draadloos.
Verschillende toetscombinaties geprobeerd welke in het forum te vinden zijn. Computer herkend de telefoon ook niet.

Twee weken geleden is het scherm vervangen i.v.m. roze streep door scherm (garantie). Nu heb ik dit en ben ik in totaal mijn telefoon ongeveer twee weken kwijt, wanneer ik deze aanmeld om te repareren.
Wat is de oplossing en is er ook een vervangend toestel beschikbaar?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2017, 08:01

Hi sen71,

Wat balen dat je jouw toestel niet meer aan krijgt. Heb je het volgende al geprobeerd?

Houd de aan/uit knop + home knop + volume omhoog knop tegelijk ingedrukt. Houd deze combinatie 10-15 seconden ingedrukt.
Kom je dan in een menu terecht?
Ja? Bevestig met de aan/uit knop op reboot now.

Lukt het dan wel om je toestel aan te zetten? Zo niet dan wil ik je toch adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Ik weet dat 2 weken lang kan zijn, maar dat is nodig om het toestel te repararen. Wij bieden geen vervangend toestel tijdens een reparatie. Heb je geen ander toestel die je tijdelijk kan gebruiken?

Ik hoop in ieder geval dat je Samsung S7 Edge snel weer gerepareerd wordt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi sen71,

Wat balen dat je jouw toestel niet meer aan krijgt. Heb je het volgende al geprobeerd?

Houd de aan/uit knop + home knop + volume omhoog knop tegelijk ingedrukt. Houd deze combinatie 10-15 seconden ingedrukt.
Kom je dan in een menu terecht?
Ja? Bevestig met de aan/uit knop op reboot now.

Lukt het dan wel om je toestel aan te zetten? Zo niet dan wil ik je toch adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Ik weet dat 2 weken lang kan zijn, maar dat is nodig om het toestel te repararen. Wij bieden geen vervangend toestel tijdens een reparatie. Heb je geen ander toestel die je tijdelijk kan gebruiken?

Ik hoop in ieder geval dat je Samsung S7 Edge snel weer gerepareerd wordt.
Zelfde probleem. Toestel lag 1 dag stil. Toen bij opstarten vastlopend scherm, nogmaals opstarten gaf zelfde probleem vroeg in het opstartproces. Alle aanbevolen resets geprobeerd, toestel reageert niet, blauwe lampje bleef branden, licht pulserend. Toen batterij volledig leeg laten lopen, lampje uit. Opstarten leek te gaan mar met verschijnen T-Mobile logo volgde een geknetter en vastlopen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi AAMBresser,

Oef, dat klinkt niet goed! Nooit een goed teken als je toestel knettert en vastloopt. Als je inderdaad de aanbevolen resets en dergelijke al hebt geprobeerd, dan zou ik je aanraden het toestel ter reparatie aan te bieden. Mits er geen sprake is van gebruikersschade en het toestel is minder dat twee jaar geleden gekocht, dan zal een reparatie gewoon onder garantie vallen! Ik ga er vanuit dat je dan heel snel weer van je toestel kunt genieten. :D

Laat je me weten hoe het afloopt? Ik hoor het ook graag als je nog andere vragen hebt, I'm here to help! 🆒
Zal helaas niet gaan gebeuren aangezien er eerder kleine schade aan het scherm was wordt er niet onder garantie gerepareerd. Triest maar waar aldus T-mobile mdw.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi AAMBresser,

Ahh, ja dat is zeker balen! Natuurlijk kun je het toestel alsnog laten repareren, maar de kosten zullen dan inderdaad voor eigen rekening komen vanwege de gebruikersschade. Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Hopelijk kun je hier voor jezelf een keus in maken en eventueel een mooi nieuw toestel vinden. Ik hoor het wel als je mijn hulp nodig hebt!

Reageer