Beantwoord

Samsung Galaxy S7 edge Gear VR bril

• 15 juli 2016
  • 2 reacties
  • 861 Bekeken

Ik heb op 11 maart 2016 een samsung Galaxy S7 edge aangeschaft en daar zou ik een Gear VR bril gratis bij krijgen. Hiervoor moest ik me registreren en aanmelden op de site van samsung (https://www.samsung.com/nl/promotions). Dit heb ik gedaan en heb de pakbon toegevoegd en alle informatie die gevraagd is. Tot op heden heb ik nog steeds geen Gear VR bril ontvangen. Waar heeft dit mee te maken?
icon

Beste antwoord door Sam- 15 juli 2016, 14:35

Hoi Naj.el,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien.

Gaaf dat je voor de nieuwe Galaxy S7 bent gegaan. Ik kan me goed voorstellen dat je de Gear VR zo snel mogelijk wilt ontvangen. Heb je wel een bevestiging ontvangen van je aanvraag? Wanneer heb je de aanvraag gedaan? Omdat dit om een actie van Samsung gaat kunnen wij niet inzien wat de status is. Ik wil je daarom vragen om hierover contact op te nemen met Samsung. Je kan ze ook via Facebook een berichtje sturen. Één van de vriendelijke medewerkers helpt je graag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Naj.el,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien.

Gaaf dat je voor de nieuwe Galaxy S7 bent gegaan. Ik kan me goed voorstellen dat je de Gear VR zo snel mogelijk wilt ontvangen. Heb je wel een bevestiging ontvangen van je aanvraag? Wanneer heb je de aanvraag gedaan? Omdat dit om een actie van Samsung gaat kunnen wij niet inzien wat de status is. Ik wil je daarom vragen om hierover contact op te nemen met Samsung. Je kan ze ook via Facebook een berichtje sturen. Één van de vriendelijke medewerkers helpt je graag verder!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Naj.el,

Ik heb voor de zekerheid nog contact opgenomen met Samsung. In een privébericht heb ik je van meer informatie voorzien.

Reageer