Beantwoord

Samsung galaxy s7 edge met VR bril

• 18 februari 2017
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Hoi goei middag met M,

Ik heb een maand en 2 weken geleden en abonnement gestart waarbij en actie aan verbonden was waarin stond dat ik een VR bril zou krijgen. Er werd me pas na dat ik mijn handtekening had gezet dat ik het via samsung moest aanvragen. Dat heb ik netjes gedaan ik heb foto's gestuurd met het aankoopbewijs maar uiteindelijk wacht ik nu bijna 2 maanden op mijn Virtual Reality bril en ik heb nog steeds niks binnen gekregen. Ik ben heel pissig want ik denk dat t-mobile me achter mij oren heeft geslagen want er atond overduidelijk dat ik hem zou krijgen. Ik hoop dat ik een antwoord krijg en dat ik er meer te weten over kan komen ik zou er heel graag eentje willen hebben.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

M
icon

Beste antwoord door Rosan 18 februari 2017, 08:32

Beste M als je een bevestigings mail heb gehad van Samsung dat de aanvraag is gelukt kan het nog enkele weken duren voordat je de bril krijgt.
Je kan dus het beste via Samsung informeren hoe het ervoor staat aangezien de actie echt vanaf Samsung komt en kan T Mobile geen informatie hierover geven.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Beste M als je een bevestigings mail heb gehad van Samsung dat de aanvraag is gelukt kan het nog enkele weken duren voordat je de bril krijgt.
Je kan dus het beste via Samsung informeren hoe het ervoor staat aangezien de actie echt vanaf Samsung komt en kan T Mobile geen informatie hierover geven.
Beste Rosan ik wil je vragen hoe ik het nou kan doen bij samsung want ik denk niet dat ik een reacte van hen ga krijgen.
Badge +13
Er zijn meerdere opties omdat te doen,
http://www.samsung.com/nl/info/contactus/

Had je wel de bevestiging mail na aanvraag gehad?

Reageer