Beantwoord

Samsung Galaxy s7 Edge netwerk problemen

• 16 maart 2016
  • 76 reacties
  • 21998 Bekeken

Toon eerste reactie

76 reacties

Idd Hajar, tot nu toe nog geen problemen, maar het is nog vroeg dag
Ik zal jullie op de hoogte houden.
even een korte update. Na de herstart van vorige week nog geen problemen gehad met het behouden van de verbinding. Ook geen problemen met bellen, dan wel gebeld worden. Op dit moment dus geen prbolemen.
Mocht het weer voorkomen, dan zal ik het weer melden.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Wijnandt,

Goed om te lezen dat je tot nu toe geen problemen meer ervaart, goed nieuws! Bedankt voor de update. ;)

Hi Peter,

Kan ook jij ons blij maken met goed nieuws? Werkt alles nog steeds naar behoren? 🙂
Het probleem doet hem ook voor bij mijn Samsung s7 edge. Ben terug gegaan naar fabrieksinstellingen zonder back-up terug te zetten. Maar het probleem is na een dag gewoon weer terug helaas.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sst3v3nn,

Welkom op ons Forum! :)

Had je de bovenstaande suggesties al geprobeerd? Ik zie namelijk in jouw omgeving geen bijzonderheden op de dekkingskaart, qua storingen en werkzaamheden. Wat werkt er precies niet goed, want ik zie wel dat er data verbruikt is de voorgaande dagen, dus ik hoor graag wat er slecht werkt.

Zou je voor de zekerheid ook even je simkaart kunnen controleren? Dan kunnen we die ook uitsluiten als mogelijke boosdoener!

We horen het graag van je!
Hallo David,

De suggesties die in dit forum zijn benoemd allemaal geprobeerd. De simkaart heeft hier voor in een iPhone 6 gezetten en de probleem nooit ondervonden. Het probleem is: Dat ik van me 4g netwerk naar H of H+ ga en dan helemaal geen netwerk meer maar als ik Hof H+ heb kan ik niet bellen of gebeld worden. Het opnieuw opstarten van me telefoon help in het begin even maar naar een halve dag of zelf na een paar uur komt het probleem terug:( Maar soms blijft het na het opnieuw opstarten een dag weg.

Hoop dat hier een oplossing voor is.

Groet,
Steven
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steven,

Wat balen dat dit probleem zich blijft herhalen. Heb je ook al geprobeerd om op te starten in veilige modus? Bij andere klanten bleek een nieuwe simkaart de oplossing te zijn. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten en op deze pagina kun je de simkaart activeren.

Laat je mij weten of dit voor jou ook een oplossing is? 🙂
Beste T-Mobile,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung Edge S7. Opeens heb ik geen netwerk meer en ben ik gedwongen mijn telefoon opnieuw op te starten. Ik heb afgelopen week voor de tweede keer een nieuwe simkaart gekregen bij de T-Mobile store maar het probleem zojuist weer ondervonden. Graag hoor ik jullie oplossing. Mvg
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Fabian,

Allereerst welkom op ons forum. Ik had gehoopt dat het onder een andere omstandigheid zou zijn. Ik lees dat het een hardnekkig probleem is. Heb je de tips uit dit topic al geprobeerd? Een fabrieksreset heeft wisselende resultaten zie ik, maar is denk ik zeker een poging waard. Ik heb even gezocht op internet en zie hier en daar wel wat signalen van dezelfde aard. Ik zie ook voor jouw thuislocatie geen problemen rondom de dekking. Aangezien je een nieuwe simkaart hebt lijkt het probleem te liggen bij het toestel. Maak je gebruik van de meest recente software? Ik zie dat je afgelopen week contact hebt gehad in een T-Shop en dat ze jou ook hebben geadviseerd om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen of anders het toestel ter reparatie aan te bieden.

Hoor graag wat je bevindingen zijn! Daarnaast wil ik je adviseren om voorlopig ook dit topic in de gaten te houden. Wellicht volgen er snel updates over een oplossing of wat te doen.
Hallo allemaal,

Ook ik ervaar dezelfde problemen als jullie. Mijn 4G+ verbinding gaat naar H tot zelfs niks en ik kan dan ook niet gebeld worden. Telefoontjes die ik ontvang komen soms niet door en ik krijg achteraf pas een smsje dat ik een gemiste oproep heb. Deze problemen blijven een tijdje weg als je je telefoon restart.

Voor mijn werk is mijn telefoon erg belangrijk en ik ben niet blij dat ik telefoontjes steeds misloop. Graag hoor ik jullie oplossing.
Reputatie 7
Badge +15
Hey _JaeYin_,

Wat balen dat je ook last hebt van dit probleem. Zou je de tips uit dit topic eens uit willen voeren? Zo zie ik terug dat een fabrieksreset dit probleem kan oplossen. Heb je dit al uitgeprobeerd?

Ik ben benieuwd of het lukt met de tips uit dit topic. Houd je ons op de hoogte hier? We helpen je anders graag verder. 🙂
Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Begin van de week heb ik een nieuwe simkaart ontvangen van jullie om te kijken of het probleem hiermee is opgelost. Maar helaas is dit niet het geval! Na dat ik me nieuwe simkaart er in heb gezet kreeg ik binnen 2 uur het zelfde probleem weer terug. Het probleem doet zich nu meerdere malen per dag voor.

Graag zou ik dit probleem zien verdwijnen! Het is niet leuk meer!

Mvg,

Steven
Reputatie 2
Hoi Steven,

Wat vervelend dat dit probleem zich zo vaak voordoet. Begrijpelijk dat je gefrustreerd raakt. Hajar had je gevraagd of hoe het in de veilige stand gaat. Heb je dat al geprobeerd? Kun je daarnaast navigeren naar Instellingen > Batterij en daar Spaarstand uitschakelen, vervolgens bij Energiebesparing app > Details de energiebesparing uitschakelen? Hoe gaat het dan? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Hallo Wendy,

Ik ga kijken of dit het probleem verhelpt. En laat het jullie weten of het werkt of niet.

Mvg,

Steven Rootering
Dit is helaas nog niet de oplossing voor het probleem. Na 1 dag goed gewerkt te hebben is het probleem alle meerdere keren terug gekomen.

mvg,

Steven
Reputatie 2
Hoi Steven,

Jammer dat het niet geholpen heeft. Kun je me vertellen hoe lang je het toestel in de veilige modus had? Heb je al een reset naar de fabrieksinstellingen geprobeerd?

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Hallo Wendy,

Dit heb ik 2 dagen gedaan. Maar het is niet fijn werk in veilige modus alle gedownloaden apps kan je niet meer op starten. En terug naar Fabrieksinstellingen ben ik al gegaan. en dat is ook niet de oplossing.

mvg,
Steven
De nieuwe simkaart die ik heb geïnstalleerd leek te werken, maar vanmorgen was ik weer onbereikbaar en kon ook niet bellen of internetter. Op het toestel verscheen de melding "geen netwerk aangemeld". Na opnieuw opstarten functioneert alles weer goed.

Gr. Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Steven en Peter,

Als alle geprobeerde oplossingen niets opleveren, dan raden we (ook Samsung Webcare) aan om langs een Samsung Service punt te gaan als dit mogelijk is. Je kunt natuurlijk ook via je toestel ter reparatie aanbieden.

@Peter hoe gaat het nu bij jou, na de nieuwe simkaart én het opnieuw opstarten? Ervaar je nog dezelfde problemen of lijkt het ondertussen blijven opgelost?

Mochten jullie nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten!
Beste David, na opstarten doet hij het weer goed. De problemen doen zich bij mijn toestel nu ongeveer 1x per 2 weken voor. Ik ga denk ik in het vervolg standaard na het opladen het toestel opnieuw opstarten.

Gr. Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Wat fijn dat hij het nu wel goed doet. Wel vreemd dat je telkens je toestel opnieuw moet opstarten, maar als dat werkt dan kun je het blijven doen. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het ons dat weten! 🙂
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn s7 edge, de aangeboden "oplossingen" werken helaas ook bij mij niet. Ook heb naar flight modus en weer terug helpt niet. Alleen een herstart van het toestel werkt.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo SergeR,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Jammer om te lezen dat ook jij hier last van hebt. Als je alle bovenstaande tips en instructies hebt uitgeprobeerd zonder resultaat dan kan je zoal David eerder ook aangaf langs één van de Samsung Service Centers gaan of je toestel ter reparatie aan bieden.

Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen. Laat ons weten als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt. Neem ook een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie topic' voordat je deze ter reparatie aanbiedt.
Voordat ik terug ga naar de winkel, wacht ik even de gevolgen af van de laatste firmware update. Met wat geluk is dit toch een software issue.

Bij mij gebeurd dit overigens ongeveer één keer in de 1 a 2 weken. Ik zag de laatste keer toevallig wat er gebeurde, de telefoon schiet ineens voor een paar seconden op geen netwerk (verboden parkeren icoontje bovenin). Daarna zie je ineens wel weer signaal streepjes, maar je bent niet meer aangemeld. En je moet dan dus herstarten..

Reageer