Beantwoord

Samsung Galaxy S7 Edge " Samsung account is gestopt "

• 28 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 7071 Bekeken

Samsung Galaxy S7 Edge met Android versie 6.0.1
Steeds een Melding Samsung account: " Samsung account is gestopt "
Sinds 1 a 2 maanden.

Komt altijd voor bij aanzetten telefoon.
Komt regelmatig voor per dag tijdens werkzaamheden op telefoon.

Wat kan dit zijn en hoe kan dit worden opgelost.

Ik zie op Internet dat dit op diversen Samsung toestellen voorkomt.
Misschien na een Firmware update???

Vast bedankt
icon

Beste antwoord door ShadowLea 29 oktober 2016, 22:37

Is het probleem toevallig ontstaan na een systeemupdate? Dat is meestal de oorzaak van dit soort errors.

Je hebt drie opties:

- Wachten tot de volgende update. Meestal wordt de app tijdens een uitdate weer opnieuw ingesteld en is het probleem weg.

- Het toestel resetten (de meest directe oplossing). Maak wel eerst een goede backup!

- Je kan proberen onder Instellingen > Apps > Alles > Galaxy App Store (Samsung Store/hoe hij deze keer weer heet) de data & cache te wissen en de app uit te schakelen. (Dat is NIET de Google Play Store!) Dan zou hij niet meer moeten zeuren, maar ik kan je niet garanderen dat dit werkt. Er zijn zo'n 30 apps die de Samsung account gebruiken, dit is de meest actieve.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Is het probleem toevallig ontstaan na een systeemupdate? Dat is meestal de oorzaak van dit soort errors.

Je hebt drie opties:

- Wachten tot de volgende update. Meestal wordt de app tijdens een uitdate weer opnieuw ingesteld en is het probleem weg.

- Het toestel resetten (de meest directe oplossing). Maak wel eerst een goede backup!

- Je kan proberen onder Instellingen > Apps > Alles > Galaxy App Store (Samsung Store/hoe hij deze keer weer heet) de data & cache te wissen en de app uit te schakelen. (Dat is NIET de Google Play Store!) Dan zou hij niet meer moeten zeuren, maar ik kan je niet garanderen dat dit werkt. Er zijn zo'n 30 apps die de Samsung account gebruiken, dit is de meest actieve.

Reageer