Mijn Galaxy S7 edge is helaas gevallen. Mijn scherm is kapot, ik moet dus € 300,-- betalen voor reparatie, maar het toestel is niet te repareren. Het scherm is nergens op voorraad. Zelfs niet bij de Samsung Premium Support Centers. Overal waar ik bel of langs ga, krijg ik te horen dat ze al maanden wachten op nieuwe schermen. Mooie boel. Mijn toestel aangeschaft met abonnementsverlenging eind april 2016 en nu kan ik niets meer. Al was ik verzekerd, dan nog had ik mijn toestel niet kunnen laten repareren.
Kan ik voor de genoemde reparatiekosten niet een ander toestel krijgen (evt. met kleine bijbetaling)?
Beste antwoord door David
Hoi Niels,
Dat is inderdaad erg onhandig, dat jij daar nu last van hebt.. :S
Voor zover ik heb begrepen zou het tekort van de beeldschermen opgelost zijn en als het toestel op het moment niet gerepareerd kan worden, wordt er vaak ook optie aangeboden om een ander toestel te kiezen. Het is dan natuurlijk wel afwachten of jouw scherm daadwerkelijk niet gerepareerd kan worden en wat de reparatiedienst jou aan kan bieden. Je kunt jouw toestel direct via Samsung ter reparatie opsturen, maar dit kan ook via ons.
Ik snap dat je wat huiverig bent door al het gedoe met de beeldschermen, maar uiteindelijk zal je telefoon toch opgestuurd moet worden. Deze in huis houden zorgt er uiteindelijk ook niet voor dat jouw toestel opgelapt wordt.
Hopelijk heb ik het zo allemaal helder uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel
Dat is inderdaad erg onhandig, dat jij daar nu last van hebt.. :S
Voor zover ik heb begrepen zou het tekort van de beeldschermen opgelost zijn en als het toestel op het moment niet gerepareerd kan worden, wordt er vaak ook optie aangeboden om een ander toestel te kiezen. Het is dan natuurlijk wel afwachten of jouw scherm daadwerkelijk niet gerepareerd kan worden en wat de reparatiedienst jou aan kan bieden. Je kunt jouw toestel direct via Samsung ter reparatie opsturen, maar dit kan ook via ons.
Ik snap dat je wat huiverig bent door al het gedoe met de beeldschermen, maar uiteindelijk zal je telefoon toch opgestuurd moet worden. Deze in huis houden zorgt er uiteindelijk ook niet voor dat jouw toestel opgelapt wordt.
Hopelijk heb ik het zo allemaal helder uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat graag van je!