Beantwoord

Samsung Galaxy S7 edge scherm kapot en niet leverbaar

• 2 januari 2017
  • 10 reacties
  • 9793 Bekeken

Hallo,
Mijn Galaxy S7 edge is helaas gevallen. Mijn scherm is kapot, ik moet dus € 300,-- betalen voor reparatie, maar het toestel is niet te repareren. Het scherm is nergens op voorraad. Zelfs niet bij de Samsung Premium Support Centers. Overal waar ik bel of langs ga, krijg ik te horen dat ze al maanden wachten op nieuwe schermen. Mooie boel. Mijn toestel aangeschaft met abonnementsverlenging eind april 2016 en nu kan ik niets meer. Al was ik verzekerd, dan nog had ik mijn toestel niet kunnen laten repareren.
Kan ik voor de genoemde reparatiekosten niet een ander toestel krijgen (evt. met kleine bijbetaling)?
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2017, 09:13

Hoi Niels,

Dat is inderdaad erg onhandig, dat jij daar nu last van hebt.. :S

Voor zover ik heb begrepen zou het tekort van de beeldschermen opgelost zijn en als het toestel op het moment niet gerepareerd kan worden, wordt er vaak ook optie aangeboden om een ander toestel te kiezen. Het is dan natuurlijk wel afwachten of jouw scherm daadwerkelijk niet gerepareerd kan worden en wat de reparatiedienst jou aan kan bieden. Je kunt jouw toestel direct via Samsung ter reparatie opsturen, maar dit kan ook via ons.

Ik snap dat je wat huiverig bent door al het gedoe met de beeldschermen, maar uiteindelijk zal je telefoon toch opgestuurd moet worden. Deze in huis houden zorgt er uiteindelijk ook niet voor dat jouw toestel opgelapt wordt.

Hopelijk heb ik het zo allemaal helder uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Niels,

Dat is inderdaad erg onhandig, dat jij daar nu last van hebt.. :S

Voor zover ik heb begrepen zou het tekort van de beeldschermen opgelost zijn en als het toestel op het moment niet gerepareerd kan worden, wordt er vaak ook optie aangeboden om een ander toestel te kiezen. Het is dan natuurlijk wel afwachten of jouw scherm daadwerkelijk niet gerepareerd kan worden en wat de reparatiedienst jou aan kan bieden. Je kunt jouw toestel direct via Samsung ter reparatie opsturen, maar dit kan ook via ons.

Ik snap dat je wat huiverig bent door al het gedoe met de beeldschermen, maar uiteindelijk zal je telefoon toch opgestuurd moet worden. Deze in huis houden zorgt er uiteindelijk ook niet voor dat jouw toestel opgelapt wordt.

Hopelijk heb ik het zo allemaal helder uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat graag van je!
Ophaalafspraak voor morgen via Samsung site (verwijzing via T-mobile site) gemaakt. Nu een paar dagen uit de lucht. Hoop dat het snel gemaakt is.
Reputatie 7
Badge +20
Wij duimen in ieder geval met jou mee, Niels! Houd je ons op de hoogte?
De telefoon is vorige week woensdag (04-01) opgehaald. Donderdag netjes bericht gekregen dat ie goed ontvangen is. Vrijdag bericht prijsopgave gekregen en direct 320 euro betaald. Twee uur later het bericht dat mijn toestel; meer zorg nodig heeft? Via een aparte email krijg ik te horen dat een onderdeel (het scherm dus) niet op voorraad is en de reparatie langer gaat duren. Hoeveel langer staat er niet bij. Ook navraag (reply op betreffende mail, niet op noreply adres) levert niets op. Ze reageren gewoon niet. Lekker is dat. De verwachting wekken dat je met 3 dagen je telefoon terug hebt, wel ff 320 euro mogen betalen en dan krijg je gewoon te horen dat je mag wachten tot sint juttemis.
Kan T-Mobile niet wat (extra) doen? Ik heb de telefoon toch bij jullie aangeschaft? Een beetje druk richting Samsung kan geen kwaad.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Niels,

Begrijpelijk dat je je toestel zo snel mogelijk gerepareerd in handen wilt hebben! Ik heb contact opgenomen met Samsung en zij geven aan dat de status van de reparatie gisteren is gewijzigd naar 'Product ready for return shipment'. Je kunt jouw toestel waarschijnlijk deze week of begin volgende week verwachten. Hij komt er dus bijna aan gelukkig! 🙂

Laat je het ons weten als je je toestel hebt ontvangen?
Dank voor het contacten van Samsung. Morgen wordt mijn telefoon teruggebracht. Ik laat het nog even weten als die er weer is en het goed doet 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Niels,

Geen dank, ik help je graag! Dat gaat snel! 🙂 Heb je 'm inmiddels al ontvangen? Ik ben benieuwd!
Ja, ik heb hem weer. Backup teruggezet en alles als van ouds
Ik ben helaas wel veel bestaden kwijt van mijn painter app, die blijkbaar niet mee zijn genomen in de door Samsung geadviseerde backup via Smart Switch. Grrrrrrrrr
Daar gaan mijn ontwerpen die ik ook voor mijn portfolio bestemd had.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niels,

Echt super jammer om te horen dat je jouw ontwerpen bent kwijtgeraakt! 😞 Voel echt met je mee! Als ik een tip had om ze terug te halen dan had ik je die zeker gegeven.

Werkt je toestel verder wel goed?

Reageer