Beantwoord

Samsung Galaxy S7 Edge touch werkt niet

• 23 juli 2016
  • 9 reacties
  • 2076 Bekeken

Hallo, ik kan mn touche knoppen niet meer gebruiken, wat kan ik hier aan doen? Ik heb hem net een maandje? En ik heb er niks geks mee gedaan, ik hoor graag van jullie
icon

Beste antwoord door nickinho_ 25 juli 2016, 15:39

Nou mn probleem is in een keer verholpen, ik heb er niks aan gedaan maar me touche knoppen doen het weer *HAPPY ME*
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Suley,

Amy heeft je in dit topic van een reactie voorzien en een privébericht gestuurd.

@Nickinho;

Aaahh super dat het bij jou weer werkt. Jij happy, wij happy! 🙂
Nou mn probleem is in een keer verholpen, ik heb er niks aan gedaan maar me touche knoppen doen het weer *HAPPY ME*
Scherm is onbruikbaar waardoor ik de touch-knoppen niet meer kan gebruiken. Forum is er voor klanten om hun ervaring te delen over het product dat ze bij T-Mobile hebben aangeschaft.
Een compleet onbruikbaar scherm is niet hetzelfde als de touch-knoppen niet meer kunnen gebruiken.

Je mening meermaals kenbaar maken is niet nodig, overal je topic linken idem ditto. Als je mijn aanwijzingen niet wilt opvolgen, prima, de waarschuwing van een T-Mod volgt dan vanzelf wel.
Ik promoot mijn eigen topic niet, reageer alleen op topic waar hetzelfde probleem voorkomt met mijn eigen ervaring en daarbij mijn link voor meer informatie. Ik vraag ook niet om een reparatie, bedankt voor je onnodige reactie.
Hoi Suley, welkom op het klantenforum.

Een forum voor en door klanten, waar enkele medewerkers van T-Mobile Webcare de topics oppakken die wij medeklanten niet kunnen beantwoorden.

We kunnen moeilijk ons hand door het scherm heen steken en je telefoon repareren. Heb je de bak met rijst al geprobeerd? Ik heb gehoord dat er dan 's nachts Chinezen komen die je telefoon repareren...

Goed, genoeg gegrapt. Het is niet nodig om je eigen topic te promoten, je hebt 'm gisteren pas aangemaakt. In het weekend zijn de moderators minder actief op het forum, er zijn namelijk ook nog andere webcare kanalen waar aandacht vereist is. Een beetje geduld dus, T-Mobile Moderators proberen topics binnen 24 uur op te pakken. Is het druk, weekend, vakantietijd of zijn er tig storingen? Dan kan de tijd oplopen.
Het is toch belachelijk wanneer je een nieuwe smartphone koop en direct na een maand al defect gaat??? en dan proberen met handige tips het probleem te verhelpen wat een geweldig service! Ook mijn 4 weken oud smartphone is defect beeld zwart en groen vanzelf ontstaan... wat is dit voor onzin?

Zie ook mijn Topic waar ik nog geen antwoord op heb gekregen: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-7-edge-belachelijk-269024
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nickinho_

Heel vervelend dat je touch-knoppen niet meer werken! 😞

Had je de reactie van Jan Kelder al gezien? Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen kan vaak een hoop problemen verhelpen. In dit topic vind je nog een aantal andere handige tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Laat je ons weten of je daar verder mee bent gekomen?
Reputatie 5
Badge +14
Ik zou de telefoon even terug zetten naar fabrieksinstellingen , misschien is dan het probleem opgelost

Reageer