Beantwoord

Samsung Galaxy S7 edge wachtwoord van telefoon vergeten

• 3 januari 2018
  • 1 reactie
  • 871 Bekeken

Heeyy

Vanochtend moest ik me telefoon updaten. Na de update gaat je telefoon vanzelf aan. Ik moest mijn pincode invoeren en vervolgens me wachtwoord om me telefoon te ontgrendelen. Helaas weet ik mijn wachtwoord niet meer en heb alles geprobeerd wat er in me op kwam maar nu moet ik 60min wachten. Ik heb op internet gekeken naar de reacties wat er gedaan kan worden bij zulke situaties. Ik heb me telefoon laten vergrendelen via Android device manager maar kreeg geen optie dat ik een nieuw wachtwoord kan instellen. Ik wil het ook niet resetten omdat ik belangrijke bestanden, foto's enz. erop heb. Wat kan ik nog doen??? Al de hele dag word k gek en ben bang dat alles weg gaat.
icon

Beste antwoord door jan kelder 3 januari 2018, 18:48

Stap 1: Zorg dat het toestel minimaal 50% is opgeladen. Let er ook op dat het toestel binnen het bereik is van een internet netwerk. Dit kan een WIFI, 4g of 3g netwerk zijn.

Stap 2: Voer gedurende een minuut, meerdere malen een fout patroon in.

Stap 3: Er verschijnt een melding dat je 30 seconden moet wachten voordat je het patroon opnieuw kunt invoeren. Rechts onder in de hoek van je scherm verschijnt de tekst: “Patroon Vergeten”.

Stap 4: Tik op “OK” en vervolgens op “Patroon Vergeten”.

Stap 5: Hier kun je kiezen om je toestel te ontgrendelen met je Google account. Voer hiervoor je gebruikersnaam (e-mailadres van Google) en wachtwoord in waarmee het toestel geregistreerd is. Hierna klik je op ‘’inloggen’’.

Stap 6: Kies een nieuwe vergrendelingsoptie. Je hebt keuze uit een patroon, pincode, vingerafdrukscanner of wachtwoord.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +14
Stap 1: Zorg dat het toestel minimaal 50% is opgeladen. Let er ook op dat het toestel binnen het bereik is van een internet netwerk. Dit kan een WIFI, 4g of 3g netwerk zijn.

Stap 2: Voer gedurende een minuut, meerdere malen een fout patroon in.

Stap 3: Er verschijnt een melding dat je 30 seconden moet wachten voordat je het patroon opnieuw kunt invoeren. Rechts onder in de hoek van je scherm verschijnt de tekst: “Patroon Vergeten”.

Stap 4: Tik op “OK” en vervolgens op “Patroon Vergeten”.

Stap 5: Hier kun je kiezen om je toestel te ontgrendelen met je Google account. Voer hiervoor je gebruikersnaam (e-mailadres van Google) en wachtwoord in waarmee het toestel geregistreerd is. Hierna klik je op ‘’inloggen’’.

Stap 6: Kies een nieuwe vergrendelingsoptie. Je hebt keuze uit een patroon, pincode, vingerafdrukscanner of wachtwoord.

Reageer