Beantwoord

Samsung Galaxy S7 Edge zonder VR Bril

  • 14 december 2016
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Waarom heb ik deze niet ontvangen. Mijn abonnement verlengd met een S7, maar bril niet gehad. is het de bedoeling dat ik hier weer achteraan moet, of is het een backup order.
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 14 december 2016, 20:40

Welkom op het forum (beiden).

Het is zelfs de bedoeling dat je bij Samsung aanklopt en ik heb even het algemene topic hiervoor opgezocht voor jullie: Info Promo's Samsung

Zie ook de onderste uitleg, dit zijn dus acties vanuit Samsung en daarmee niet door T-Mobile op te lossen. Dit staat ook bij de acties vermeldt, maar in alle enthousiasme zien de meeste mensen dat helaas niet. Geheel normaal dus, de vorige actie in maart leverde dezelfde situatie op 😉 Hopelijk komen jullie er met de informatie zo uit en in dat geval alvast plezier met je VR bril toegewenst!

-edit-
Alberta31, je kan binnen een uur nog je post wijzigen (er verschijnt een potloodje naast het ankertje rechts boven bij je post), dan hoef je niet meerdere posts aan te maken. In principe iets wat 'regulieren' / 'vastgeroeste bezoekers' waarderen 😉
Bekijk origineel

3 reacties

inderdaad dat vraag ik me ook af
heb ook s7 verlengd geen bril erbij hoe zit dat precies
Welkom op het forum (beiden).

Het is zelfs de bedoeling dat je bij Samsung aanklopt en ik heb even het algemene topic hiervoor opgezocht voor jullie: Info Promo's Samsung

Zie ook de onderste uitleg, dit zijn dus acties vanuit Samsung en daarmee niet door T-Mobile op te lossen. Dit staat ook bij de acties vermeldt, maar in alle enthousiasme zien de meeste mensen dat helaas niet. Geheel normaal dus, de vorige actie in maart leverde dezelfde situatie op 😉 Hopelijk komen jullie er met de informatie zo uit en in dat geval alvast plezier met je VR bril toegewenst!

-edit-
Alberta31, je kan binnen een uur nog je post wijzigen (er verschijnt een potloodje naast het ankertje rechts boven bij je post), dan hoef je niet meerdere posts aan te maken. In principe iets wat 'regulieren' / 'vastgeroeste bezoekers' waarderen 😉

Reageer