Beantwoord

Samsung Galaxy S7 gaat niet meer aan

• 21 september 2017
  • 3 reacties
  • 3075 Bekeken

Wat kan ik doen. Mijn samsung S 7 gaat niet meer aan. Is ook ineens uit gegaan
icon

Beste antwoord door David 22 september 2017, 11:26

Hoi fientje23,

Dat klinkt niet best, zeg! :S Is er iets gebeurd voordat jouw toestel uitgevallen is? Bijvoorbeeld gevallen of vocht bij in de buurt gekomen? Had je ervoor al iets aan problemen met jouw Galaxy S7?

Is er toevallig iets veranderd sinds gisteravond of werkt jouw toestel nog altijd niet? Heeft een langere periode van opladen toevallig iets geholpen? Is er sowieso een teken van leven te zien op jouw S7? Heb je de Samsung al eens aan een computer gehangen om te kijken of het toestel dan wel herkend wordt? Dan is er in ieder geval nog een kans dat je wat bestanden kunt redden, dat zou al mooi zijn!

Als jouw toestel echter helemaal niets meer doet of laat zien, dan moet deze toch ter reparatie opgestuurd worden. Het probleem is dan niet thuis op te lossen, dus moet de reparatiedienst het gaan onderzoeken en repareren.

Ik hoor graag van je of jouw Samsung nog tot leven is gekomen! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat ook graag natuurlijk!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi fientje23,

Dat klinkt niet best, zeg! :S Is er iets gebeurd voordat jouw toestel uitgevallen is? Bijvoorbeeld gevallen of vocht bij in de buurt gekomen? Had je ervoor al iets aan problemen met jouw Galaxy S7?

Is er toevallig iets veranderd sinds gisteravond of werkt jouw toestel nog altijd niet? Heeft een langere periode van opladen toevallig iets geholpen? Is er sowieso een teken van leven te zien op jouw S7? Heb je de Samsung al eens aan een computer gehangen om te kijken of het toestel dan wel herkend wordt? Dan is er in ieder geval nog een kans dat je wat bestanden kunt redden, dat zou al mooi zijn!

Als jouw toestel echter helemaal niets meer doet of laat zien, dan moet deze toch ter reparatie opgestuurd worden. Het probleem is dan niet thuis op te lossen, dus moet de reparatiedienst het gaan onderzoeken en repareren.

Ik hoor graag van je of jouw Samsung nog tot leven is gekomen! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat ook graag natuurlijk!
Hallo David

Vanmorgen naar de t mobile winkel geweest en het toestel doet het weer. het is net zoals je naar de dokter gaat voor een pijntje en als je er bent heb je niets meer. Van alles geprobeerd volumeknop home en aan/uit knop. Nou ja alles wat ik kon doen. Bij de winkel werd precies hetzelfde gedaan en toen deed hij het wel.
Blij dat het toestel het weer doet. Bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +16
Hey Fientje,

Wat toevallig zeg. Ik ben al blij dat het inmiddels is opgelost! Bedankt voor je reactie, ik zal David ook even vertellen dat het inmiddels is opgelost. ;)

Hopelijk zien we je snel weer op het forum. Je weet ons te vinden als je andere vragen of verzoeken hebt.

Reageer