Beantwoord

Samsung galaxy s7 laadt traag op

• 19 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 18900 Bekeken

Sinds kort doet hij er 6 uur over (vanaf 5%) om op te laden. Normaal doet er 1.5 tot 2 uur over zonder snellader. Heb mijn cache al geleegd maar hij blijft even traag. Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Hajar 21 augustus 2017, 16:58

Hi Femkejana,

Jammer dat je met andere opladers ook problemen ervaart. Wat gebeurt er als je hem in de veilige modus opstart en dan laadt? Als je ook met een andere kabel hetzelfde ervaart dan is je toestel mogelijk defect. In dit forumtopic lees je wat je zelf kunt doen om problemen te verhelpen.

Mocht dat niet werken dan zou je nog langs een Samsung Service punt kunnen gaan of je toestel ter reparatie aanbieden bij ons. Laat je even weten of het werkt met de tips?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Bij instellingen en dan bij batterij kijken , misschien staat hij op normaal laden . Probeer ook het even met een andere lader dan kan je uitsluiten of de batterij goed is.
Hi Jan,

Ik heb het geprobeerd met de snel laden optie aan en uit. Ook met verschillende opladers en draadjes (ook originele samsung draad) geprobeerd maar niks helpt. Toevallig een paar dagen geleden laadde hij wel opeens snel op maar nu niet meer.
Reputatie 5
Badge +14
Oké, ja dan wordt het moeilijk om het uit te zoeken omdat hij het soms wel doet. Ik denk dat ze bij een Samsung reparatie punt Dit misschien wel uit kunnen lezen wat er aan de hand is . Je kan trouwens ook nog een fabrieksinsteling doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Femkejana,

Jammer dat je met andere opladers ook problemen ervaart. Wat gebeurt er als je hem in de veilige modus opstart en dan laadt? Als je ook met een andere kabel hetzelfde ervaart dan is je toestel mogelijk defect. In dit forumtopic lees je wat je zelf kunt doen om problemen te verhelpen.

Mocht dat niet werken dan zou je nog langs een Samsung Service punt kunnen gaan of je toestel ter reparatie aanbieden bij ons. Laat je even weten of het werkt met de tips?
Reputatie 7
Badge +9
Als je hem helemaal uit zet, laad hij dan wel snel op?

Reageer