Beantwoord

Samsung Galaxy S7 staat muur vast

• 7 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 409 Bekeken

ik heb sinds een dag mijn nieuwe Samsung Galaxy S7

en van de een op de ander doet hij niets meer ,ik kan hem niet opnieuw starten hij staat muur vast .
icon

Beste antwoord door ruud63 8 oktober 2016, 17:08

Bedankt voor je antwoord ,Ik ben er mee naar winkel geweest het wordt omruilen !!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Het kan zijn dat een app is vast gelopen. Houd de aan/uit-knop zo'n 30 seconden in, en dan gaat de toestel geforceerd herstarten (zelfde als je bijvoorbeeld de batterij eruit haalt).

Groet,
Hallo,
Dat heb ik gedaan maar werkt niet ..
Reputatie 6
Badge +17
Wat werkt precies niet? Wat zie je in beeld?
de tijd dat hij vast liep staat nog op het scherm en de datum heel raar en dat met een nieuw toestel.
Reputatie 6
Badge +17
Als lang indrukken van de power-knop helemaal niks doet, dan houd het bij mij helaas op.
Je kunt het beste even wachten tot een medewerker of andere klantexpert reageert.

Fijne nacht verder.
oke bedankt
Nu alleen nog maar zwart scherm hij is dood denk ik ... Help
Voor de S7 (Edge) is de knoppencombinatie 'aan/uit-knop + volume omlaag' om het toestel geforceerd te herstarten. (Wanneer je toestel ergens op vastgeslagen is.)

Sluit de oplader even aan om te kijken of de batterij niet gewoon is leeggelopen. Als de telefoon op de oplader reageert, wacht dan nog even (5-10 minuten is wel voldoende) en probeer daarna het toestel weer aan te zetten.

Laat je weten wat de uitkomst is?
Bedankt voor je antwoord ,Ik ben er mee naar winkel geweest het wordt omruilen !!

Reageer