Beantwoord

Samsung Galaxy S7 start niet op

• 20 maart 2016
  • 1 reactie
  • 6127 Bekeken

Sinds vrijdag heb in de samsung galaxy s7. Vandaag had hij nob 19% en opeens viel hij uit. Nu krijg ik hem niet meer aan. Hangt al de hele dag aan de oplader en blijft maar rebooten. Ik kom maar tot het scherm met samsung galaxy s7. Dan gaat hij weer uit. Combi voor de restart helpt niet. Kan iemand mij helpen? Heb hem pas 2 dagen in gebruik.
icon

Beste antwoord door Thalina 21 maart 2016, 10:15

Hoi Svw1,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Mijn collega heeft inmiddels gereageerd op jouw vraag in dit topic. Kun je daar eens naar kijken? Ik wil je wel vragen om je vraag niet in verschillende topics te stellen. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Je kunt uiteraard aanvullende vragen in het andere topic stellen. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Svw1,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Mijn collega heeft inmiddels gereageerd op jouw vraag in dit topic. Kun je daar eens naar kijken? Ik wil je wel vragen om je vraag niet in verschillende topics te stellen. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Je kunt uiteraard aanvullende vragen in het andere topic stellen. We helpen je daar graag verder!