Beantwoord

Samsung Galaxy S7 uitgevallen

• 8 juni 2016
  • 3 reacties
  • 26148 Bekeken

Goedenavond, mijn Samsung Galaxy s7 is uitgevallen en ik krijg hem niet meer opgestart. De batterij was 85%. Ik heb al geprobeerd te resetten (aan/uit knop en volumeknop gelijktijdig indrukken) en opnieuw aan de lader gedaan. Er gebeurde helaas helemaal niks. Iemand tips?
icon

Beste antwoord door David 9 juni 2016, 11:07

Hey Blbr18,

Welkom terug op het forum! Erg vervelend dat je nieuwe telefoon zomaar uitvalt..

Je hebt dus de volume-omlaagknop, power- en homebutton tegelijk een seconde of 10 ingedrukt gehouden? Dit gaf ook geen teken van leven? Hiermee forceer je namelijk een opstart en zou je een menu moeten krijgen om je toestel opnieuw op te starten, dan wel een harde reset uit te voeren.

Heb je anders de mogelijkheid om je telefoon aan een computer te hangen om te kijken of er dan wel iets gebeurt? Als je telefoon zo dood als een pier blijft, dan zal je telefoon helaas ter reparatie opgestuurd moeten worden. Hopelijk kunnen we dit echter voorkomen en het probleem oplossen. Als je de mogelijkheid hebt zou je eventueel ook nog even langs een Samsung Service punt kunnen gaan om te kijken of ze in de winkel een idee hebben. Er zit een winkel in Den Bosch, dat is de dichtstbijzijnde in jouw omgeving.

Laat je ons weten of het nog gelukt is om je telefoon aan de praat te krijgen, ik duim van wel!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Blbr18,

Welkom terug op het forum! Erg vervelend dat je nieuwe telefoon zomaar uitvalt..

Je hebt dus de volume-omlaagknop, power- en homebutton tegelijk een seconde of 10 ingedrukt gehouden? Dit gaf ook geen teken van leven? Hiermee forceer je namelijk een opstart en zou je een menu moeten krijgen om je toestel opnieuw op te starten, dan wel een harde reset uit te voeren.

Heb je anders de mogelijkheid om je telefoon aan een computer te hangen om te kijken of er dan wel iets gebeurt? Als je telefoon zo dood als een pier blijft, dan zal je telefoon helaas ter reparatie opgestuurd moeten worden. Hopelijk kunnen we dit echter voorkomen en het probleem oplossen. Als je de mogelijkheid hebt zou je eventueel ook nog even langs een Samsung Service punt kunnen gaan om te kijken of ze in de winkel een idee hebben. Er zit een winkel in Den Bosch, dat is de dichtstbijzijnde in jouw omgeving.

Laat je ons weten of het nog gelukt is om je telefoon aan de praat te krijgen, ik duim van wel!
Hoi David, bedankt voor je reactie. ik heb idd die drie knoppen gelijktijdig ingedrukt gehad, maar geen reactie. De telefoon aan de computer aangesloten, maar geen reactie. Daarna las ik ergens op het forum dat je eerst de volume-up knop, daarna de home-knop en daarna de powerknop in die volgorde in moest drukken en dan alle drie vast blijven houden. Toen deed hij het wel. Kreeg nog wel een soort van menu en heb voor reboot telephone gekozen. De telefoon doet het nu weer naar behoren. Hopelijk blijft het bij deze ene keer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi blbr18,

Aaah wat fijn dat je het al hebt kunnen oplossen. Handig hé al die tips op het forum. Ik hoop ook dat het voorgoed is opgelost en dat je hier niet meer tegen aanloopt. 🙂

Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons dan weten op het forum!

Reageer