Beantwoord

Samsung Galaxy S8 en aflopend abonnement

• 27 december 2016
  • 32 reacties
  • 4468 Bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag,

Mijn abonnement loopt 13 april 2017 af en ik mag nu al verlengen.

Graag wacht ik op de Samsung Galaxy S8, maar de releasedatum zal ergens in april zijn wat ik heb gelezen, maar ook daar bestaat nog enige onduidelijkheid over....

Dus dat zou betekenen dat ik mijn abonnement niet kan verlengen op 13 april i.c.m. de Samsung Galaxy S8 of hoe zit dat precies? Wil nl erg graag de S8 i.c.m. een nieuw abonnement op 13 april 2017!
icon

Beste antwoord door Rosan 27 december 2016, 13:14

Beste Sander op dit moment weet niemand nog precies wanneer hij word aangekondigd en zeker niet onbelangrijk vanaf wanneer ze leverbaar zijn.
Men verwacht dat hij ergens in April word aangekondigd dus later dan de voorgaande jaren.
Maar dit is glazen bol kijken en helaas kan men dat nog steeds niet :8

Enige wat je op dit moment kan doen als je perse dat toestel wilt is afwachten en de geruchten in de gaten houden.
Verder verwacht men dat het een flink aan de prijs toestel gaat zijn en dat zal je ook zien in de abonnement prijzen dan.
Verder zal je dan ook hier rekening mee moeten houden tenzij je het toestel in een keer betaald.
https://www.iphoned.nl/nieuws/bkr-telefoon/
Bekijk origineel

32 reacties

Badge +13
Beste Sander op dit moment weet niemand nog precies wanneer hij word aangekondigd en zeker niet onbelangrijk vanaf wanneer ze leverbaar zijn.
Men verwacht dat hij ergens in April word aangekondigd dus later dan de voorgaande jaren.
Maar dit is glazen bol kijken en helaas kan men dat nog steeds niet :8

Enige wat je op dit moment kan doen als je perse dat toestel wilt is afwachten en de geruchten in de gaten houden.
Verder verwacht men dat het een flink aan de prijs toestel gaat zijn en dat zal je ook zien in de abonnement prijzen dan.
Verder zal je dan ook hier rekening mee moeten houden tenzij je het toestel in een keer betaald.
https://www.iphoned.nl/nieuws/bkr-telefoon/
Reputatie 1
Ja daar was ik al van op de hoogte en zal geen probleem vormen in mijn geval ;)

Maar mocht de release zijn na 13 april, dan kan ik mijn abonnement niet verlengen met de S8?
Badge +13
Natuurlijk kan dat alleen zal je in de tussenliggende periode de normale abonnement prijs betalen.
Dus van 13 april tot je het toestel in huis gaat hebben en hoe lang dat duurt weet men dus nog echt niet.
Dus het bedrag zonder kortingen, je kan op de factuur nu zien hoeveel korting er op zit en dat gaat dan dus stoppen.
Reputatie 1
Ouch dat is pijnlijk......lijkt er dus op dat ik echt heel veel pech zal hebben hiermee.....dan maar een simonly met mijn S6 en na een jaar de S8 bestellen 😉
Badge +13
Dan komt de S9 weer uit dus dan zal je daar wel een voorkeur voor hebben :P

Wel bestaat er bij een sim Only nog een mogelijkheid en dat is Toestel flexibiliteit
Dat houd in da je binnen je lopende sim only abonnement kan updaten naar een abonnement met toestel.
Op dit moment gelden daar deze regels voor maar dat kan weer verlengd worden of veranderen,
https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/shop/abonnementen/stel-samen-stel-bij/voorwaarden-toestel-flexibiliteit-2016.pdf

Je zou er dus voor kunnen kiezen omdat dus in gang te zetten op het moment dat je kan verlengen.
Je nieuwe sim Only sluit dan keurig aan op je lopende abonnement en zodra de S8 leverbaar is kan je dat contract dus open breken en vernieuwen tegen de dan geldende abonnement regels plus toestel en het loopt vanaf dan dus 2 jaar.
Reputatie 1
Beste Rosan,

Bedankt voor je berichten!

Nu zit ik te denken om nog voor 1 januari 2017 mijn abonnement te verlengen met deze fantastische deal!

https://shop.t-mobile.nl/ecr/RAPRD/Samsung-Galaxy-S7-met-Gear-VR-Zwart/msas732azw.html?ab_agid=1

Als ik dit nog voor 1 januari doe, dan zijn die nieuwe BKR voorwaarden ook niet van toepassing?
Reputatie 7
Badge +20
HI Sander,

Leuk om te zien dat Rosan zo met je heeft meegedacht! Je wilt ook voor een mooi toestel gaan zie ik. De veranderingen van de Wet Financiële Transacties gaan pas per 1 januari in dus daar heb je gelijk in. Als je vanaf 1 mei een contract afsluit dan zijn we verplicht om bepaalde toestelkredieten te registreren bij het BKR. De kredieten die voor 1 mei 2017 zijn afgesloten worden niet aangemeld. In dit topic vind je er meer informatie over.

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel en als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Fijne jaarwisseling! 🙂
Reputatie 1
Thanks Hajar!!!!

Vanmorgen de S7 met VR bril besteld, maar lijkt erop dat het toestel niet meer op voorraad is.....

Wachten op voorraad
Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.

Nu maar hopen dat het geen maanden duurt ;)

Fijne jaarwisseling allemaal!
Badge +13
Hou er rekening mee dat de actie tm 1 januari geldig is heb je een bon van na 1 januari kan je de gear VR niet aanvragen.
Verder moet de aanvraag voor 15 januari gedaan worden en heb je de codes van het toestel dus nodig.
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/7QK6EWXLQV3SW/

Het kan zijn dat Samsung de actie verlengd maar dat weet je pas later
Of er kan een nieuwe/andere actie komen maar dat weet alleen Samsung.
Reputatie 1
Ik heb mijn telefoon besteld vanochtend MET VR bril, dus op 31 januari 2016 en dus heb ik recht op die bril.....

Dat is ook de reden dat ik de aankoop heb gedaan, als Tmobile mij dat niet kan beloven zal ik de koop ongedaan moeten maken, maar zover zal Tmobile het vast niet laten komen 😉
Badge +13
Het gaat hier niet om een actie van T Mobile het is echt een actie van Samsung en zei zijn degene die de datums ed kiezen zei leveren ook uit en niet T Mobile
Als er op jou bon staat 2 januari dan val je buiten de actie en T Mobile kan daar dus niks aan veranderen.

Ik waarschuw je liever nu dan dat je later een melding krijgt dat het niet geldig is.
Wel zou je je bevestigings mail kunnen opsturen maar je moet dus de aanvraag doen voor 15 januari.
Je heb bij aanvraag namelijk al je imei nummer ed dergelijke nodig en dat heb je nu nog niet.
Ze willen dat bevestigings mail nog wel accepteren icm dus imei nummer.
Reputatie 1
Rosan, ik heb vandaag mijn bestelling geplaatst en er staat duidelijk op de Tmobile website dat de VR actie t/m 31 december 2016 geldt.....ook kan je nog steeds de S7 bestellen i.c.m. de VR bril....dan geeft Tmobile toch valse informatie?!?

Enfin, ik hoop dat iemand van Tmobile hierop kan reageren, want speculeren heeft geen zin ;)

Dank daarvoor 🙂
Reputatie 1
Bezorgafspraak maken
Zodra je een betaalwijze hebt gekozen, ontvang je binnen 15 minuten een e-mail van onze koerier (AMP Logistics) om een bezorgafspraak te maken voor de levering van je toestel en contract.

Dit staat er in de mail...heb allang betaald via Ideal en is ook al afgeschreven en nog steeds geen mail van AMP......wat is hier mis gegaan?!?
Badge +13
Als het toestel niet op vooraad is gaat er niks fout want dan valt er nog geen afspraak te maken.
Je geeft op de vorige pagina aan dat het wachten op voorraad is en er kan pas een afspraak worden gemaakt als er een toestel aan je is toegewezen.

Dit mailtje met dat je binnen 15 minuten een e mail moet krijgen is een standaard mailtje.
Wat dus alleen geld als het toestel daadwerkelijk op vooraad is.
Reputatie 1
@T-Mobile: wanneer is de Samsung Galaxy S7 zilver weer op voorraad? Neem ook aan dat mijn aankoopbon op 31 december 2016 wordt aangemaakt?

Alvast bedankt voor het antwoord!
Reputatie 1
Ik ga T-Mobile nu even een mailtje sturen om te vragen hoe we dit op gaan lossen, ook aangezien er op de website en in de webshop duidelijk vermeld stond dat de S7 zilver direct leverbaar was.....

Keep you posted!

*Edit: Reactietijd e-mail is 6 dagen, dus neem morgen wel contact op via de chat 🙂 *
Badge +13
Een moderator reageert hier ook maar vanwege Oud en Nieuw is er minder webcare op het forum.
Verder zou ik het niet gek vinden dat AMP ook iets andere diensten draait vanwege Oud en Nieuw.

Op de bon komt de datum van levering te staan vandaar dat ik aangaf dat je het dan kan proberen met de de bevestigings mail maar je moet ook een imei nummer hebben voor de aanvraag en die komt pas als je het toestel geleverd heb gekregen.

Hier nog wat extra info over de Samsung actie
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/info-promotionele-acties-samsung-274185
Reputatie 1
Rosan,

Voorwaarden aan een actie....prima!
Maar ik heb de S7 zilver besteld, omdat deze direct leverbaar was (stond er heel duidelijk) en dus heb ik mijn telefoon besteld op 31 december 2016 en ook meteen betaald!

Direct leverbaar, is direct leverbaar en dat hij opeens niet meer op voorraad is, lijkt erg op misleiding om nog even snel de verkoop van de S7 te boosten.....

Anyways, ik neem morgen contact op met de klantenservice van T-Mobile en zal het hier ook met ze over hebben en weet zeker dat we eruit zullen komen 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sander,

Wat leuk dat je de Samsung S7 hebt besteld! 🙂 Begrijpelijk dat je dan graag de VR bril erbij wilt hebben! Ik zie inderdaad dat je op 31/12/2016 hebt besteld, dus dat valt binnen de periode waarin de actie van Samsung met de Gear VR loopt. Zoals Rosan aangaf is het wel belangrijk dat je uiterlijk 15/01/2017 je aanmeldt via de website van Samsung. Je kunt het beste jouw bevestigingsmail meesturen, zorg er wel voor dat de datum (31/12/2017) duidelijk zichtbaar is.

Ik zie inderdaad dat je nog geen e-mail hebt ontvangen van AMP om een bezorgafspraak te maken en dat het toestel wel op voorraad zou moeten zijn. Ik heb gelijk navraag voor je gedaan bij de afdeling die gaat over leveringen. Zodra ik hier antwoord van heb ontvangen, laat ik het aan je weten!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sander,

Mijn collega is razendsnel! 😉 Je kunt een afspraak maken met AMP en ontvangt hier binnen een paar uur ook een e-mail over! Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je je aanmelden voor de Gear VR actie op de website van Samsung. Ik wens je alvast heel veel plezier met je toestel!

Laat je weten of het is gelukt met de Gear VR? Mocht het niet lukken, laat het dan even weten. Dan kan ik ook nog contact opnemen met Samsung.
Reputatie 1
Hey Thalina,

Wat een service zeg! En heb zelfs al een afspraak gemaakt voor a.s. donderdag! :D

Echt fijn dat jij en je collega het op hebben kunnen lossen en dat ik mijn telefoon donderdag al kan verwachten en zal dan meteen mijn telefoon registreren bij Samsung voor de VR bril :)

Ben blij dat het nu zo gegaan is, want wilde door dit gedoe liever niet weg bij T-mobile.....maar goed, nu hoeft het gelukkig ook niet!

Nogmaals thanks Thalina, you are the best! 🆒
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sander,

Wat een leuke reactie, dankjewel! 🙂 Ik help je natuurlijk graag! Fijn dat het is gelukt om ook al zo snel een bezorgafspraak te maken, dat wordt heerlijk genieten van je nieuwe telefoon! En natuurlijk blijven genieten van T-Mobile, dat is natuurlijk ook niet onbelangrijk haha.
Vergeet niet om als je donderdag jouw telefoon aanmeldt voor de actie van Samsung de bevestigingsmail mee te sturen en dat de datum (31/12/2016) duidelijk zichtbaar is. En vergeet dit ook niet te doen uiterlijk 15/01, zou zonde zijn als je te laat bent natuurlijk!

Ik hoor graag hoe jouw nieuwe toestel bevalt en of het is gelukt met aanmelden voor de VR bril!
Reputatie 1
Hoi Thalina,

Zojuist is de S7 bezorgd en heb mij gelijk aangemeld voor de actie! :D

Binnen 6 weken zal de VR bril worden bezorgd stond er.....dus ben benieuwd!
Badge +13
Mocht het worden afgewezen kan je altijd voor de nieuwe actie gaan:$
Ik zag dat je nu een fitnes tracker krijgt bij aankoop erg tof ook.
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/62KTADRFHTVDD/
Reputatie 1
Mocht het worden afgewezen kan je altijd voor de nieuwe actie gaan:$
Ik zag dat je nu een fitnes tracker krijgt bij aankoop erg tof ook.
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/62KTADRFHTVDD/

Als ik naar de prijs van de Gear Fit 2 kijk zullen ze die VR bril niet weigeren haha!

Reageer