Beantwoord

Samsung Galaxy S8 en aflopend abonnement

• 27 december 2016
  • 32 reacties
  • 4461 Bekeken

Toon eerste reactie

32 reacties

Badge +13
Kans is gewoon groot dat het prima gaat als je de juiste bon heb meegestuurd.
Eigenlijk simpel voor de VR moet je de bevestiging mail gebruiken en voor de Gear fit2 de pakbon :$

Ik ben een tracker fan al ziet zo n VR bril er ook gaaf uit en op YouTube kom je ook aardig wat tegen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sander,

Yeah! 😃 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, fijn dat 'ie is bezorgd! Al alles ingesteld of nog niet aan toe gekomen? En goed om te horen dat je je gelijk hebt aangemeld voor de actie van Samsung. Ik heb gelijk navraag voor je gedaan of jouw aanvraag goed is ontvangen en dat is het geval. Jouw aanvraag is nog niet in behandeling genomen, dus dat moeten we nog even afwachten.

In ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel! Ik zou het tof vinden als je jouw ervaringen met de Samsung S7 deelt in dit topic, vind je dat leuk om te doen? 🙂 Ik ben benieuwd!
Reputatie 1
Ik ga zeker mijn ervaringen delen, wanneer ik de S7 wat langer heb! :D

Hoe zit het nu met die nieuwe abonnementen die vanaf 16 januari uitkomen? Ik betaal nu nog €42,66 p/m en ga straks met mijn nieuwe abonnement € 36 p/m.......

Kan ik dit vanaf 16 januari meteen veranderen en wat wordt dan mijn maandprijs? Het is mij nu nog allemaal te onduidelijk!
Badge +13
Wat de maandprijs word kan je de 16de pas zien dat staat ook in het topic vermeld.
Houd ook rekening met je toestel bundel want die verdwijnt niet namelijk dus dat blijft er gewoon bij komen.
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069
Reputatie 1
Hoppa! VR bril goedgekeurd! :D

Beste Sander,

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S7 edge | S7 promotie met registratienummer ......... is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je de Gear VR.

Wij sturen je een bericht zodra wij de Gear VR naar je versturen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sander,

Aaaaah super goed nieuws!! Ben heel blij voor je! Ik wens je alvast veel plezier met de VR bril! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi allemaal,

Ik zie dat dit topic veel wordt bezocht op dit moment. Goed nieuws: de Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+ zijn te bestellen! 😃 Check dit algemene topic voor meer informatie!

Reageer