Beantwoord

samsung galaxy s8+ netwerkfout melding

• 23 december 2017
  • 3 reacties
  • 1087 Bekeken

goedendag tmobile

ik heb in september een galaxy s8+ aangeschaft en nu na deze ruim 3 maanden hem in bezit te hebben krijg ik een paar keer per 5 minuten een netwerkfout melding in een zwarte balk te zien midden op het scherm en inderdaad 20 procent van de gesprekken valt steeds weg ik heb nu de netwerk instellingen gereset een hardreset gedaan nu is de melding wel volledig weg maar 2 op de 10 keer loopt een gesprek niet optimaal dan valt bijv het gesprek in 1 keer weg (meerdere keren per gesprek) en zo kan ik 8 op de 10 keer wel perfect bellen kan iemand of tmobile zelf een ervaring delen met wat het eventueel zou kunnen zijn misschien een simkaart reset vanuit tmobile?:-)

overigens ik heb het probleem nu sinds ongeveer 2 weken en ik heb de maandelijkse google beveiliging patch van november ook rond die tijd ergens gedownload op de samsung s8+ via OTA

mvg patrick
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 december 2017, 11:08

Hoi Patrick,

Dat schiet natuurlijk niet op! Heel lastig als je niet gewoon optimaal gebruik kunt maken van het netwerk. Ik zie dat je ook al met mijn collega hebt gesproken en dat hij heeft gevraagd of je de informatie omtrent de telefoongesprekken wilt noteren, zodat we dit voor je uit kunnen zoeken. Daarnaast zie ik dat er een nieuwe simkaart is besteld. Ik ben benieuwd wat hieruit komt! Weet in ieder geval dat we er alles aan zullen doen om jou weer optimaal te kunnen laten bellen. Neem dus vooral weer contact op als je de nodige bevindingen hebt gedaan, zodat we dit kunnen oplossen. :)

Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Patrick,

Dat schiet natuurlijk niet op! Heel lastig als je niet gewoon optimaal gebruik kunt maken van het netwerk. Ik zie dat je ook al met mijn collega hebt gesproken en dat hij heeft gevraagd of je de informatie omtrent de telefoongesprekken wilt noteren, zodat we dit voor je uit kunnen zoeken. Daarnaast zie ik dat er een nieuwe simkaart is besteld. Ik ben benieuwd wat hieruit komt! Weet in ieder geval dat we er alles aan zullen doen om jou weer optimaal te kunnen laten bellen. Neem dus vooral weer contact op als je de nodige bevindingen hebt gedaan, zodat we dit kunnen oplossen. :)

Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling!
goedendag jaimy

hartelijk dank voor de reactie

ik heb nu ook een paar dagen mijn simkaart in een andere smartphone gehad maar daar geen problemen mee gehad en nu na 2 dagen weer terug gedaan in mijn s8+ en het probleem is weer als vanouds het ligt dus niet aan het netwerk/simkaart ik heb de telefoon vanochtend opgestuurd naar de webwinkel waar hij vandaan komt dit is al de 2de s8+ met een netwerk probleem en mijn broer heeft ook exact het zelfde gehad in oktober dat zijn nu totaal 3 toestellen waar geen krasje op zit het eerste toestel die ik in september heb terug gestuurd had idd wel een hardware probleem en die van mijn broer ook vandaar dat ik ook hier mijn vraag en ervaring wil neerzetten in de hoop dat meerdere mensen met dit probleem lopen of kennen ik lees er niks over op internet en samsung nederland en tmobile zijn ook niet met dit probleem bekend ik heb alle stappen doorlopen die er maar konden zijn via samsung coolblue en tmobile we gaan het horen na de reparatie en dan laat ik het nog wel even weten hier:-)

ik had overigens een nieuwe simkaart besteld en nu sinds gistermiddag in gebruik waarna het probleem alsnog aanwezig was

mvg patrick:D
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Patrick,

Ik zou willen dat ik direct het antwoord voor je had waardoor dit probleem als sneeuw voor de zon zou verdwijnen! Ik vind het namelijk echt heel jammer voor je dat je het toestel nu weer terug moet sturen. Ik ga keihard voor je duimen dat het na de reparatie opgelost is! Laat het inderdaad maar even weten, ik ben benieuwd hoe dit afloopt! :)

Fijn weekend & jaarwisseling!

Reageer