Beantwoord

Samsung Galaxy S8 of S8 Edge bestellen

• 28 november 2016
  • 6 reacties
  • 1482 Bekeken

Mijn abonnement loopt in maart af. begrijp dat ik in januari een nieuwe bestelling mag doen.
alleen wacht ik op de galaxy s8. wanneer wordt deze verwacht? of kan ik vast een bestelling doorgeven?
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 29 november 2016, 08:41

Nou, sorry Michel, maar de S8 was al aangekondigd als vertraagd en de huidige verwachting ligt op Q2 / April 2017.

Wanneer deze te bestellen is, geen idee, meestal vanaf die periode al zijn er soms pre-orders mogelijk. In dit geval zou ik daar niet te veel op hopen, de laatste 'pre-order' was met de Note 7 en die was niet geheel succesvol.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Beste tanger,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp dat je graag de Samsung S8 (plus) bij je verlenging wilt, alleen is er nog helemaal geen datum bekend, wanneer de Samsung S8 beschikbaar komt in Nederland.
Dit zal ergens in het eerste kwartaal van 2017 zijn, maar dat is een voorlopige prognose zoals nu bekend.

Omdat de Samsung S8 (plus) nog geproduceerd moet worden, is deze nog niet te reserveren of te bestellen.
Het grote voordeel is voor jouw wel, dat je in het eerste kwartaal van 2017 kunt verlengen, waardoor je hem gelijk kunt bestellen zodra hij in Nederland beschikbaar komt.
Hou dus de nieuwsberichten omtrent de Samsung S8 (plus) in de gaten, vooral vanaf begin 2017.
Tot die tijd kun je dus niets!

Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Nou, sorry Michel, maar de S8 was al aangekondigd als vertraagd en de huidige verwachting ligt op Q2 / April 2017.

Wanneer deze te bestellen is, geen idee, meestal vanaf die periode al zijn er soms pre-orders mogelijk. In dit geval zou ik daar niet te veel op hopen, de laatste 'pre-order' was met de Note 7 en die was niet geheel succesvol.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tanger,

Zo te zien hebben onze klantexperts je al van een antwoord voorzien, had je dit al gelezen? Een concrete datum heb ik nog niet voor je, maar je hebt de tijd, want ik zie overigens dat jouw contract op 1 mei 2017 afloopt. Je kunt dus vanaf 2 januari gaan verlengen. Dit hoeft natuurlijk niet direct, dus je kunt nog rustig afwachten!

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het gerust weten!
26 februari word ie aangekondigd en gepresenteerd tijden de Mobile World Congress in Barcelona. daarna word ie de wijde wereld ingestuurd, dus verwacht hem hier rond maart/april. Dit zijn echter data die bekend zijn op dit moment, dit is exclusief eventuele tegenslagen die ze niet meer willen tegenkomen zoals bij de note 7
Wow... dat stond dus al in het artikel (je weet wel, even klikken en lezen) dat het de tendens van Samsung is om hem dan aan te kondigen, er werd ook al uitgelegd waarom je er niet op moet gaan rekenen...

Gerucht en reken er zeker maar niet op dat hij meteen daarna beschikbaar is... Of ja... "Apple niveau" beschikbaarheid.
Reputatie 6
Badge +17
@Jelle35 en Poco-Loco,

Ook voor hier geldt, laten we het gezellig houden! 🙂 Het is inderdaad niet handig om data te noemen, aangezien dit nooit van te voren bekend is bij Samsung. Het is prima om iemand erop te wijzen dat het antwoord niet helemaal handig of volledig is, maar houdt deze feedback wel netjes en aardig. We proberen allemaal te helpen, dus laten we dat vooral voorop houden!

Reageer